Tsja ⦠ik geloof je op je blauwe ogen dat je dat nooit zou doen , en geloof mij dan maar op mijn blauwe ogen dat ik 'je reputatie ter sprake breng op ieder moment, ieder forum , iedere website iedere FB groep en mijn rechtshulp inschakel gewoon omdat het kan etc etc ā (ik heb dit eerder op een andere manier verwoord maar daar waren de mods niet zo blij mee dus nu op deze manier)
En als Sammie ook op die fora zit, dan zie ik enkel een ākoperā waarvan ik niet weet of die te vertrouwen is. Dreigen, want dat is wat je dan op dat moment aan het doen bent, is begrijpelijk maar kan dan ook averechts werken.
wel als je in het horloge wereldje wil mee blijven draaien ? en misschien ooit nog eens een keer wat zou willen verkopen via fora ?
als eerder gezegd, reputatie is alles in deze wereld , maar aangezien jij nu al te kennen geeft daar niets om te geven zal ik op voorhand dus al geen zaken willen doen ⦠op welke manier dan ook
Kom op. Er is vast wel een deskundige op het forum. Iedereen kan wel van alles roepen. Maw, even wachten tot een deskundig jurist reageert, of misschien kent iemand wel een forumlid dat echt verstand van zaken heeft. En niet alleen google ervaring. En inderdaad, als je veelvuldig verkoopt is een goede naam misschien wel belangrijker dan in je recht te staan.
dat geeft dus aan dat de koper te vertrouwen is ? , of heeft Sammie dezelfde reputatie ? lijkt me sterk aangezien hij hier al aangeeft problemen niet te willen oplossen ?
Je kunt het pakket visueel inspecteren. Ik heb laatst een opengesneden pakket pas geaccepteerd, nadat ik me ervan vergewist had dat de inhoud goed was. Kon ik door het feit dat het pakket open was wel makkelijk doen.
Niemand die het echt vreemd vindt dat de koper "gedeelde smartā wilt door 500 euro te ontvangen?
Ik zal inderdaad proberen om er achter te komen waar de fout zit. Maar hoe vervelend het ook is voor de ontvanger, bij mij gaan allerlei alarmbellen af als ik dat lees.
Ik wens je nog veel succes en sterkte met je vervelende situatie.