Horloge Gordon

Goeiemorgen.

Gisteren zag ik een paar foto’s van Gordon op tv voorbijkomen. Nu ben ik benieuwd welk horloge hij om had. Zag er zo te zien wel gaaf uit.
Weet iemand het?
Bij voorbaat dank!

watch
watch1

Volgens google lens een luis vuitton tambourine

1 like

https://en.louisvuitton.com/eng-nl/products/tambour-street-diver-automatic-44mm-steel-rose-gold-nvprod4600014v/QA123A?campaign=sem_LV_FLG_NLD_ALWON_MIXT_OTHER_OnGoing_EC_BRAN_GSHO_MUL_ENG_EUR_NOMT_&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=LV_FLG_NLD_ALWON_MIXT_OTHER_OnGoing_EC_BRAN_GSHO_MUL_ENG_EUR_NOMT_&utm_term&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA_tuuBhAUEiwAvxkgTikM0Ub54j8d0eB_XmMufYOmgJueXkCQvqxhLG9_ftZL3TKtYsEnLRoCMzwQAvD_BwE

2 likes

Dankjewel!

Zal wel nep zijn dan, hetzelfde als Gordon :rofl:

4 likes

Ik vroeg me altijd al af, wie koopt er zulke horloges? Gordon dus.

4 likes

Die man moet tegen zichzelf beschermt worden. En al helemaal niet meer zingen.

4 likes

Ik moest meteen denken aan die fantááástische Louis Vuitton tas.

Louis Vuitton ja echt BULDERLACH

Ik mag hem wel

Daar hoef je je ook niet voor te schamen…… Oké een heel klein beetje dan :sweat_smile:

1 like

Ik schaam me nergens voor, ook niet voor mijn vriendschap met Gordon.

1 like

Dan neem ik aan dat je als echte vriend voorzichtig gezegd heb dat hij misschien beter niet meer kan gaan zingen. Of heb je afgelopen week de tv niet aangehad? :sweat_smile:

1 like

Wel mooi:

Powered by an ETA 2894-2 automatic modular chronograph movement, the caseback has a sapphire crystal porthole printed with the LV monogram that also appears on the rotor. Beating at 28,800vph, the movement delivers a 42h power reserve.

En voor 15k ben je spekkoper.

2 likes

Gelukkig heeft hij meer verstand van muziek :grin:

En dan nog de basisuitvoering. Kijk maar eens naar de armen van de balans, op de site van bovenstaande link. Die zijn recht dus de basis of hooguit de elaboré uitvoering.
Als je dan bedenkt dat een chronometer uitvoering op de aantallen die LV inkoopt misschien maar 100 euro of minder extra kost, zou ik mij heel stevig bed………d voelen.

Inderdaad laat Gordin zich maar bij muziek houden. Ik denk dat hij daar toch echt meer verstand van heeft dan van horloges.

1 like

Dit horloge is wel een “toppertje” hoor! :drum:

Er is maar 1 echte ‘Gordon’. :stuck_out_tongue_winking_eye: