Horloge wijzers laten herplaatsen kosten?

Heb je geen horlogemaker in de buurt? Elke horlogemaker kan die wijzers wel even rechtzetten.

@Chlorophyl, kom er maar in met je lijst.

1 like

afbeelding

5 likes

Yep, slikken en door…

Ik neem aan dat Ali of San Martin dat gewoon oplossen voor je? Niet zelf mee gaan rommelen.

1 like

Ik zou San Martin even aanschrijven via hun eigen emailadres (te vinden op hun site). Ze zijn vrij behulpzaam. Misschien nemen ze de kosten wel op zich.

1 like

Deze? Of die lijst van smikkelbibsdames van jou. Betere troost toch?

2 likes

Ik denk dat je pech hebt. Ik zou in NL een horlogemaker zoeken via @Chlorophyl 's lijst die ik niet ga posten voor dat hij het zelf doet :stuck_out_tongue:

Edit: @Chlorophyl is te snel. :cry:

1 like

Hoezo dat? TS heeft hopelijk met paypal betaald. Of je kan op Ali een dispute openen omdat het niet goed werkt.

Dat is helemaal prima, maar terugshippen naar spanje of china gaat m financieel niet worden.

1 like

Wordt waarschijnlijk terugsturen naar China, ik weet niet of dat duurder is dan het hier te laten maken. Als ik het hier kan laten maken. Het is gewoon even klote. Vooral dan dat gelolbroek om mijn miserie hier in dit topic. Ik ben nog aan het studeren was mijn eerste horloge, vond hem mooi niet te duur. Dan dit. :frowning:

1 like

Ik weet zeker dat er iemand is op dit forum die je wél wil helpen. (ipv kinderachtig afzeuren) Dus niet terug sturen, maar even wachten op de HF spirit.

6 likes

Ja ik heb dat gedaan maar zal wel worden: stuur hem maar terug.
Dat wordt dan een duur enkeltje terug naar China.

Chill out. Kijk op die lijst van @Chlorophyl.

Email/PB een horlogemaker met het probleem en vraag om een prijs. Wijzers rechtzetten (als dat het enige probleem is) kost echt de wereld niet.

1 like

Nee joh, als alleen de wijzer een klein beetje schuurt is dat een fluitje van een cent. Vast wel iemand die bij jou in de buurt woont die je wel even wil helpen.

1 like

Dat zou helemaal geweldig zijn natuurlijk. Dan hou ik nog even hoop. :slight_smile:

Ah joh, let’s turn that frown upside down.

Dit. :point_up: Het stelt echt niks voor.

2 likes

Terug sturen moest ik doen naar Zoetermeer en was gratis. Pakket is niet aangekomen maar heb wel m’n geld al terug

Je kan ook inzetten op een partial refund en dat je hem dan hier laat fixen door een horlogemaker.

1 like

Een San Martin ja? Want het zal verschillen per verkoper denk ik.

Ah ok. Ik heb eerder iets moeten terug sturen naar china. Dat was duurder dan hier laten fixen.

@Groene-Thee Hier op het forum zitten in elk geval genoeg mensen die zoiets makkelijk kunnen. Ik ben een droeftoeter als het op horloges aankomt en sloop alles. Mij moet je niet hebben :rofl:

1 like

Dispute aanmaken. Refund voorstel doen van een fractie minder dan wat je betaald hebt en de kans is absoluut 100% dat je dat geld krijgt toegewezen door aliexpress. En al helemaal als je gold of diamond user bent. De verkopende partij smeekt om 5 star reeting.

Terugsturen moet je nooit doen, niet eens overwegen.

Als je niet uitkomt doe maar ff pb ik heb ervaring met dit soort disputes

5 likes