ik had op Aliexpress mijn eerste horloge gekocht een San Martin.
Maar altijd als ik bij de 6 uur kom blijft de seconde hand tegen de minuten hand steken.
Dus hij loopt dan niet meer. Ja okay Aliexpress zullen sommige zeggen, dan vraag je erom.
Maar ik las wel goeie reviews over San Martin en het is ook een heel mooi horloge en ik heb het gewoon niet breed, ik ben aan een studie begonnen.
Maar nu zit ik dus met een kapotte eerste horloge. Ik was super blij toen ik hem kreeg maar ja dan dit… En ja nu ik toch al betaald heb wil ik kijken wat het zou kosten om hem hier gemaakt te krijgen want San Martin zal hem ook wel voor me willen maken maar dan moet ik hem terugsturen en helemaal terug naar China ik weet niet hoe dat afloopt.
Misschien is zoiets helemaal niet duur, de kast kan gewoon open het is geen monobloc of zo. Misschien kan ik het zelf doen maar ik weet niet ik heb zoiets nog nooit gedaan en heb ook geen gereedschappen.
Ik zou San Martin even aanschrijven via hun eigen emailadres (te vinden op hun site). Ze zijn vrij behulpzaam. Misschien nemen ze de kosten wel op zich.
Wordt waarschijnlijk terugsturen naar China, ik weet niet of dat duurder is dan het hier te laten maken. Als ik het hier kan laten maken. Het is gewoon even klote. Vooral dan dat gelolbroek om mijn miserie hier in dit topic. Ik ben nog aan het studeren was mijn eerste horloge, vond hem mooi niet te duur. Dan dit.
Ik weet zeker dat er iemand is op dit forum die je wél wil helpen. (ipv kinderachtig afzeuren) Dus niet terug sturen, maar even wachten op de HF spirit.
Nee joh, als alleen de wijzer een klein beetje schuurt is dat een fluitje van een cent. Vast wel iemand die bij jou in de buurt woont die je wel even wil helpen.