poljot24 heeft een goede naam maar is niet de goedkoopste. Hij levert er altijd wel extra banden bij.
Mijn voornemen is om zoveel mogelijk geld uit het gezin onder de radar te houden en zo nu en dan stiekem wat leuks te kopen of te ruilen. En dan met stalen gezicht sāavonds onder het eten zeggen dat je die al heeel lang hebt maar niet zo vaak draagt.
Zo doet zij dit ook met schoenen 

Mooi leven heb ik
Ja dacht ik al, vond die 42mm wat uit elkaar getrokken ofzoā¦
Heb jammer genoeg een dichte backcase misschien laat k dat nog eens veranderen tho.
die had ik zelf ook gestolen van het WWW 
Yup, die.
Kan 'm gelukkig overnemen voor een zachtprijsje van een forumlid ![]()
Ah, cool.
Ja de seagull kan k overnemen, de coctail jammer genoeg nietā¦
Die kosten gloednieuw ā¬360 euro dus dat hoeft niet tweedehands 
De seagull maar 180 nieuw haha
ik bedoel meer, dat de tweedehands Cocktails meestal nauwelijks afschrijven waardoor het amper loont om een gebruikt exemplaar te nemen
Mijn voornemens zijn toch wel om de, enigszins uit de klauwen gelopen, collectie in te krimpen en daar 1 of 2 mooie, gerichte, aankopen voor terug te doen.
Hoog op het lijstje staan een LLD, een dresser en een Rus 
Dan blijven de Mako en de SKX en is de honger voorlopig (??) gestild.
Haha, mooi man
Wat een hobby hebben we toch 
Nb. die Magrette zier er erg gaaf uit
Die Margrette is de max! Ga ik ook effe bestellen. thx voor het delen.
Voornemens. Doe ik eigenlijk niet aan. Wat ik zou kunnen doen is uitdunnen⦠Kandidaten: een Seiko 5, modded monster, eco drive citizen en MSAR. Pas dan mag ik van mijzelf aan nieuwe denkenā¦
Afgelopen week mezelf overtuigd dat dit de volgende aankoop gaat worden. Het is de enige echt leuke GMT duiker die niet meer dan 2K kost, tenzij jullie een alternatief weten voor een GMT duiker met een origineel design en dus niet een halve (Rolex) kopie is 
Had mezelf voorgenomen rustiger aan te doen dit jaar⦠Het is nu 18 januari, en heb al drie horloges gekocht en 2 verkocht. Zucht.
Positief bekeken is het per saldo +1. Had ook +3 kunnen zijn.
Zolang we niet naar de kosten kijken, vind ik het een prima redenering