Horloge huren?

Aangezien de meeste mensen met een horlogetik na een jaar vaak wel zijn uitgekeken op zelfs het meest bijzondere en luxe exemplaar:)
Geen gedonder met weer verkopen, nieuw bandje erom en de volgende huurder kan er weer (minimaal) 6 maanden mee voor de dag komen.
Schiet u maar…

Hendrik

p.s. zou u 150 Euro per maand voor een Van der Klaauw of iets soortgelijks willen betalen?

no way

Vol krassen van de ietwat klunzige vorige huurder…
Nee no way idd.

No way!

het zou dan nooit mijn horloge zijn en zoals ook al in het lease topic gesteld werd,
als ik het niet kan betalen hoef ik het niet.

Pff, waarom niet… goed idee. Als je wilt patsen bij vrienden of zakenrelaties, of indruk wil maken bij een vriendinnetje vind ik dat geen slecht idee. Voor mij zou het een uitkomst zijn om een keer een Sea Dweller of Pelagos te proberen. Eenmaal uitgekeken, einde huur. Iedereen blij.

Spoon1 Schreef:

Vol krassen van de ietwat klunzige vorige
huurder…
Nee no way idd.

Dat is idd een zwak punt, maar daar moet een mouw aan te passen zijn.
Een Rolls is per slot ook te huur:)

Hendrik

1 like

Neen

De weinige vrienden die ik nog overheb
zouden me onmiddelijk bij de belastingdienst
verraaien wanneer ze me met een Patek zagen rondstappen, nee dus.
huren doe je m.i. voor nuttige zaken waar je gaten in kunt boren of verf / gordijnen / goulash en behang tegenaan kunt smijten
sparen doe je voor luxe en je pensioen.

Grtz. Gerard

2 likes

MickeyMouseDiver Schreef:

Pff, waarom niet… goed idee. Als je wilt patsen
bij vrienden of zakenrelaties, of indruk wil maken
bij een vriendinnetje vind ik dat geen slecht
idee. Voor mij zou het een uitkomst zijn om een
keer een Sea Dweller of Pelagos te proberen.
Eenmaal uitgekeken, einde huur. Iedereen blij.

LOL indruk maken met een horloge, serieus?

150 euro per maand weggooien ben ik geen fan van )

1 like

MickeyMouseDiver Schreef:

Voor mij zou het een uitkomst zijn om een
keer een Sea Dweller of Pelagos te proberen.
Eenmaal uitgekeken, einde huur. Iedereen blij.

+1 dat uitproberen zou ook iets voor mij kunnen zijn. Als er de klik met t model is, wil ik r wel voor sparen. Ik bedoel, ik probeerde wel es modellen uit met n hommage ofzo, maar dat is toch vaak niet helemaal representatief. Ik merkte dat met n smp gmt of bijv n alpha seamaster. De band mist dat gevoel v finesse v n originele band. Met t huren kun je wel t echte model uitproberen in t dagelijks leven ipv even bij de juwelier of op n meeting om de pols.

Helemaal ideaal vh huursysteem zou zijn als je in n maand meerdere keren kunt wisselen. Mocht er de klik aal eerder duidelijk wel/niet zijn, dan kan ik nog wat anders uitproberen.
Alleen als t n abo voor een jaar is ofzo, dan pas ik.

Tuurlijk speelt dat mee. Het topsegment wordt echt niet gedragen, omdat de lumen zo’n lekker licht geeft. Het is een statussymbool. Of je hebt een typisch geval van groepsdruk zoals hier al eens voorbij is gekomen. Op het werk/tennisclub/golfbaan hebben ze er allemaal 1 dus heb ik er ook maar 1 gekocht.
Overigens denk ik niet dat er één meid/vrouw is die ziet wat je om je pols hebt, tenzij ze toevallig bij een horlogedealer werkt.
Neen, ik zie zou geen 150 euro willen betalen om een luxe horloge te huren.

Zou inderdaad een mooie gelegenheid zijn om een horloge uit te proberen. Als ik naar mijzelf kijk heb ik wel eens een horloge gekocht waarvan ik dacht dat is het helemaal, en na een tijdje blijkt dat toch niet zo te zijn.

gr. Hans

Deze zou ik best eens een maandje willen huren.
Mocht iemand em toch hebben liggen: ik zal er zuinig op zijn :slight_smile:
http://www.esquire.nl/Horloges/Girard-Perregaux-nieuwe-worldtimer

Hendrik

Ik heb even door mijn horloges gerommeld, maar nee. Ik heb hem niet liggen :slight_smile:

Verleidelijk maar blijft dan toch het gevoel houden dat het niet van mij is :frowning:

floris Schreef:

LOL indruk maken met een horloge, serieus?

Absoluut!

Een jachtmakelaar die serieus goede zaken doet heb ik nog niet met een Q&Q van de kijkshop om gezien.

In bepaalde beroepsgroepen is het uiteraard een stukje status, van kijk mij eens serieus zijn en goede zaken doen.

Hoort er gewoon bij.

In het vastgoed, bankieren, sales, en advocatuur bijna een must.

Groeten.

Noel.

Carpe tempus Schreef:

De weinige vrienden die ik nog overheb
zouden me onmiddelijk bij de belastingdienst
verraaien wanneer ze me met een Patek zagen
rondstappen, nee dus.
huren doe je m.i. voor nuttige zaken waar je gaten
in kunt boren of verf / gordijnen / goulash en
behang tegenaan kunt smijten
sparen doe je voor luxe en je pensioen.

Grtz. Gerard

Met alle respect.

Dan is het tijd voor nieuwe vrienden ipv tijd voor een nieuw horloge!

Groeten.

Noel.

Als je nou 150 per maand (of wek bedrag dan ook) kan missen om te huren (lees patsen) kun je het ook missen om te sparen zodat je hem ooit echt kan kopen. Nee dus.

Een horloge huren ? ik kan er niet aan denken .

Jammer Vintage, ik heb dit horloge een half uurtje om de pols gehad, en was erg onder de indruk. Maar stel dat na aanschaf de “klik” er niet (meer) is.(komt nog al eens voor als ik de verkoop site lees)
Als ik em dus een maand kon huren: graag.

Hendrik