Horloge huren?

Zolang de Rolex prijzen harder stijgen dan de spaarrente kun je er beter voor lenen…

2 likes

Nah, zit weinig muziek in denk ik.
Te veel haken en ogen. En de termijn van 1 maand kost de hoofdprijs natuurlijk. Net als shortlease. Pas bij langduriger overeenkomsten wordt het iets interessanter qua prijs. Een gehuurd horloge zal niet krasvrij blijven. Om er iets aan te kunnen verdienen zal de prijs navenant moeten zijn en is dat al heul snel niet interessant.

Kortom, wens ik degene die het wil doen succes ermee :thumbsup:

“Zolang de Rolex prijzen harder stijgen dan de LEENrente kun je er beter voor lenen” lijkt me logischer. En dan zou ik het nog niet doen.

True… True…

Leuk idee!
Ik zie het niet direct als betalen om indruk te maken want het horloge draag ik voor mezelf.
Maar ik vergelijk het met bijvoorbeeld schilderijen, daar is het heel gebruikelijk een abonnement te nemen zodat je regelmatig kan wisselen.
Mijn lijkt het ook niet raar om eens wat vaker van klok te wisselen :slight_smile:

Toch zijn er wel veel praktische problemen. Zoals incalculeren van beschadigingen, verzekering, vervangen staps etc. Daarom denk ik dat het niet mee gaat vallen dit voor een redelijke prijs aan te bieden. Het is iets wat je altijd bij je hebt en het is niet fool proof, dat maakt het te kwetsbaar.

Nog niet gratis!

2 likes

Sneu als je daar een horloge voor nodig meent te hebben!

Gelukkig kennen wij binnen HF ‘Flipper it forward’ van @marnixmoed

2 likes

Niks voor mij, hoewel het voor professionele flipperaars als ik misschien beter/goedkoper is om voor een maandje 150 euro neer te leggen om een horloge een maandje te proberen.

Nee.

First new post! First new post! :rofl:

2 likes

Alleen als ik vastgoed ga schouwen huur ik een dagdeel een Rolex, zodat ik kan levellen met de IWC’ers…