Horloge.info online!

Met grote trots en veel genoegen presenteer ik jullie (de primeur!):
http://www.horloge.info/][b]Horloge.info[/b
!

Horloge.info is een Nederlandstalige horlogenieuws website, waarvan ik het idee al twee jaar met mij meedroeg maar zich het afgelopen jaar serieus heeft gevormd. En vandaag, 29 februari 2008 om 14:29 is Horloge.info
http://www.horloge.info/
online gegaan!

De opzet is heel simpel, het brengen van het laatste nieuws uit horlogeland in de Nederlandse taal. Iets minder simpel is het krijgen van dat nieuws maar dat begint al heel aardig op gang te komen, vandaar dat ik het nu tijd vind de website te presenteren.
Buiten het laatste nieuws is er een overzicht van (de geschiedenis van) horlogemerken. Er zijn er honderden, ik heb er tientallen, dit onderdeel zal nog flink gaan groeien!
Er is er ook een hoofdstuk ā€œArtikelenā€ die aangeleverd kunnen worden door media (tijdschriften e.d.). Ik heb van Watching twee artikelen gekregen en hoop hier regelmatig nieuwe artikelen aan toe te kunnen voegen (dus heb je een tijdschift en lees je dit, stuur me even een pb :D).
Dan is er nog een rubriek ā€œLinksā€ waar links naar horlogemerken te vinden zijn.

Natuurlijk zit Horlogeforum.nl verweven in Horloge.info! Via de knop ā€œForumā€ kom je hier op het forum terecht. Daarnaast zijn de laatste 5 actieve topics van Horlogeforum.nl onderaan de homepage van Horloge.info te zien.

Omdat er in Horloge.info een behoorlijke financiĆ«le investering is gedaan en er continu nieuwe berichten op zullen worden geplaatst is er ruimte voor commercie, daarom kun je op de homepage en bepaalde paginaā€™s banners en gesponsorde links aantreffen.
Om de positionering van Horloge.info in zoekmachines te verbeteren en er extra aandacht op te vestigen ga ik een (niet bewegende) banner en tekstlink op Horlogeforum.nl. Heb je een website en je hebt ruimte voor een link dan zou ik het erg leuk vinden als je linkt naar www.horloge.info.
Vertegenwoordig je overigens een merk dat nog niet op de site staat, neem dan even contact op via het contactformulier op Horloge.info.

Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn over Horloge.info als ik. Ik hoor natuurlijk graag jullie commentaar en hoop dat jullie de website regelmatig bezoeken :smiley:

Ik hoop trouwens niet dat jullie het mij kwalijk nemen dat ik misbruik maak van mijn mogelijkheden als beheerder deze post pontificaal bovenaan het forum te plakkenā€¦

1 like

Proficiat Henrik. De site ziet er kleurrijk en overzichtelijk uit.
Ik heb hem meteen bij mijn bladwijzers gezet.
Natuurlijk neem ik het je niet kwalijk, dat dit prominent bovenaan zet.:wink:
Veel suces ermee.

JanJ.

Ziet er heel leuk uit. En ik weet zeker dat dit een hele grote site gaat worden. (tu)

Hoi Henrik,

Ik vind het er mooi uitzien. Ik neem aan dat er vele hobby uren in zitten?!
Omdat ik jouw inzet waardeer heb ik op de weblog van onze zoon een link geplaats. Heeft niets met mijn zoon te maken, dus hij valt een beetje uit de toon, maar dat geeft niet. De weblog wordt eigenlijk alleen maar door ver weg wonende familie en vrienden bezocht, dus helaas bereik je niet veel mensen langs deze weg.

Enne, horlogemerken, ben je je andere initiatief al vergeten (
http://www.horloge-merken.pagina.nl
?

Groeten, Gerwin

Wat een fraaie site, Henrik! (tu) Hij staat al bij mijn favorieten.
Enneā€¦ waarom zouden we je kwalijk nemen dat je hierover pontificaal post? Welneeeeeee! :slight_smile:

Ziet er ā€˜professioneelā€™ uit Henrik. Ik vraag me weleens af of jij weleens slaapt? Je bent wel heel actief op horlogegebied.

Mijn beste,

ā€œHier ben ik waar ik moet zijnā€.

Fantastisch, wat een aanwinst.
Een totaal horloge concept voor een ieder binnen handbereik. En dat nog wel in de Nederlandse taal.
Ik wens je derhalve veel succes. Chapeau (tu)

Orologio Signaturis Temporis

mooi, ziet er goed uit ! succes ermee ! en bedankt ook trouwens.

Wauw henrik, proficiat met deze mooie site.

Een geweldige aanwinst voor horlogeminnend Nederland en Vlaanderen!

Gefeliciteerd en veel succes met je mooie site. Staat nu al in mijn Favorieten.

Groet,
Alex

Prima initiatief Henrik (tu) Ik hoop dat het een groot succes wordt.

Proficiat met deze nieuwe site.
Ziet er gelikt uit.
groet,
peebee

Mooi Henrik.

Ik zet hem bij mijn bladwijzers.

Mooi werk, Henrik !
Ik begin plaatgebrek te krijgen op mijn toolbar: alles is nu al afgekort tot haast onleesbare letterwoorden: HRF, DZVL, WUS, EB, enzā€¦ :smiley:

Professionele site. Ik zal er vaak een kijkje nemen.
Gefeliciteerd en heel veel succes met dit geweldige initiatief.

Mvg

Oh- zou het bijna vergeten: mooi artikel over mijn geliefde merk ā€˜Radoā€™

Prachtige website Henrik! Het is een ā€˜schandeā€™ dat je het forum hiervoor ā€˜misbruiktā€™!!

Groeten, Tom Vreeken.

Leuk!

Ik zal de site zeker in de gaten houden.

Veel succes met het onderhouden/runnen van de site!

RenƩ

Henrik,

Van harte met de mooie site! Ik had geen abonnement meer op een blad met nieuws over horloges, dus dit is een mooie invulling van het nieuws!

Ook meteen even in de favorieten gezet!

Succes verder met dit initatief!

Groet,
Paul
Leeuwarden

Hoi Henrik!

Ziet er heel goed uit! Professioneel en erg duidelijk opgebouwd!
Er zijn al een paar van dit soort sites in Nederland, ik noem maar Watchbase.nl en horlogenieuws.nl maar ik heb het gevoel dat dit beter werkt. Duidelijke interface en het forum zit er zelfs in verwerkt. Mijn complimenten!!

Succes er mee verder!

top!!!