Horloge.info online!

Goed bezig!!! En dat is een understatement.

Dit komt niet bij mijn favorieten… Het wordt mijn startpagina!!!

Michel

mooie strakke site. ziet er professioneel uit.
succes met dit nieuwtje

Hoi Henrik,

Allereerst gefeliciteerd met dit prachtige resultaat. Het ziet er strak en goed verzorgd uit.

Wat ik mij afvroeg, hoe ‘vul’ je de site eigenlijk? Bijvoorbeeld het merkengedeelte, is nog (voor nu natuurlijk) gedeeltelijk gevuld. Doe je dat zelf, op basis van bijvoorbeeld de website van de leverancier, of vraag je importeurs een stukje te schrijven?

Met complimenteuze groeten,

Martin

Mooie site Henrik! Ik vroeg me alleen wel af waar je horloge.paginamarkt.nl (of hoe heet 't) hebt gelaten?

@ allemaal: hartelijk dank voor de complimenten, bookmarks en zelf startpagina’s!! Het doet mij goed te horen dat het zo goed aankomt.

@ Gerwin: Dank je voor de link en nee, http://horloge-merken.startpagina.nl is er nog steeds maar het leek mij handig die in Horloge.info te integreren. Het is dan ook grotendeels daarvan overgenomen.
@ Martin: Het liefst krijg ik het natuurlijk in het Nederlands aangeleverd. Maar als het niet anders gaat kan ik het vertalen of van een website halen.
@ Coen: De link daarnaartoe heeft plaats moeten maken voor Horloge.info. Op zich was het al overbodig door de eigen Horlogemarkt.nl afdeling van het forum. Maar op http://horloge.startpagina.nl staat rechtsbovenaan een icoontje met de naam Markt, die verwijst er ook naar.

Bah !!! Machtsmisbruik !!! :D:D:D

Ziet er goed uit hoor, staat bij de favorieten :smiley:

Ruud

Hoi Henrik,

Ik vroeg dit omdat het misschien een idee is, dat wij als forummers kunnen helpen bijvoorbeeld de ‘merken sectie’ te vullen. Onder eind-redactie van jou natuurlijk.

Op basis van de websites is het niet zo heel moeilijk een nederlandse instroductie maken. Ik vroeg me alleen af of de diverse merken zelf dit wilden aanleveren of dat je ook zelf dit mag maken.

In elk geval, als er behoefte aan is, wil ik best een aantal stukjes aanleveren. (En nee, niet alleen van chinese merken :wink: )

Groeten,

Martin

Gefeliciteerd Henrik!

De site ziet er leuk uit (tu)

Dag Henrik,

Wat een goed initiatief. Ziet er strak en professioneel uit, veel succes verder!

Is het overigens zo dat de merken welke de site sponsoren, ook de meeste aandacht zullen krijgen, c.q. een voorkeursbehandeling genieten? Danwel is en blijft het een onafhankelijke site met objectief nieuws?

Met vriendelijke groet,
Marco J.

Nee een adverteerder krijgt geen voorkeursbehandeling maar (als het goed is) wel meer aandacht door middel van bijvoorbeeld de banner. Maar dat is logisch.
Dus het nieuws is objectief.

Hoi Henrik,

Geweldig initiatief. Ik weet niet wat je nu doet maar het kan toch bijna geen hobby meer zijn. Volgende stap een Horloge.info magzine ??
Ik zou de naam maar vast laten vastleggen
Mijn steun heb je !!

Mooie site en een goed idee iets voor jezelf neer te zetten.

T O P P I E

Henrik Schreef:

Om de positionering van Horloge.info in
zoekmachines te verbeteren en er extra aandacht op
te vestigen ga ik een (niet bewegende) banner en
tekstlink op Horlogeforum.nl. Heb je een website
en je hebt ruimte voor een link dan zou ik het erg
leuk vinden als je linkt naar www.horloge.info.

Ik hoop dat hij niet stoort (de banner)? Ik moest er wel even aan wennen.

Nou, ik ook.
Misschien dat het wat beter past als ie ook geheel rood is.
En waar komt nu het balkje als je prive berichten hebt?

Ik wacht het even af, even wennen :smiley:
Dat pb blokje komt boven de Horloge.info banner.

Nee, niet te groot, Ik zag hem pas toen ik dit topic las. Het valt dus wel mee.

Ik heb gelijk even via de PDA gekeken, daar lees ik ook vaak op. Hierbij gebruik ik 1/4 VGA, op z’n zij. dus 320 breed bij 200 hoog. Daar valt het grootste deel van de O van INFO buiten beeld, terwijl de rest er allemaal binnen blijft. Raar is dat hierop de balkjes met “neemt de tijd” en “horloge nieuws” niet uitlijnen, terwijl ze dat op de pc onder firefox en IE7 wel doen…?..

Nu kan ik me voorstellen dat je de pagina’s niet gaat optimaliseren voor elke browser en schermformaat.

Groeten,

martin

Leuk initiatief, veel succes gewenst!

Prima Banner, past helemaal bij deze site.

groet

Ed

Mijn beste,

Een volmaakte ‘banner’ welke geheel in de stijl van ons onvolprezen ‘Horlogeforum’ past.
Helder en rustig, niet al te flashy, zich met fierheid doen ontfermen over het voortschrijden der tijd.

Ga zo door, mijn complimenten. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Hoi Henrik,

Vind het goed, viel direct op.(tu)
Zien of de pb-melder nog zichtbaar is,maw. opvalt.