Een super idee Henrik!!(tu) om het forum op deze manier te verrijken!
ik ga er van uit dat het een sucses wordt.
Mvg Dennis
Een super idee Henrik!!(tu) om het forum op deze manier te verrijken!
ik ga er van uit dat het een sucses wordt.
Mvg Dennis
Als ik enorm mieren op laag water mag ziftenā¦
Het viel me op dat het rood van het ene logo niet gelijk is aan het andere logo. Heb het voor de zekerheid even gecheckt in een fotobewerkingsprogramma. (173,0,52) tegen (165,0,43).
Groeten,
Martin, zeurpiet.
Ik heb het ook eens nagekeken, ik dacht namelijk dat ik het rood van het horlogeforum.nl logo had gebruikt voor de onderbalk van het Horloge.info logo. En volgens mijn Photoshop klopt dat ook.
Maar jij bedoeld denk ik het logo van Horloge.info zoals het op Horloge.info staat. In dat geval heb je gelijk maar twee verschillende kleuren rood boven Horlogeforum.nl leken mij niet mooi. Vandaaro.
Horlogefourm is inderdaad niet gebeouwd voor PDA. Maar als je er al wat op kunt lezen van Horlogeforum vind ik dat al heel wat
Zoals ik hem nu zie, op horlogeforum.nl, heb ik de kleuren vergeleken, en daar kreeg ik de verschillen, die ik noemde. Als hij op horloge.info anders is, zou dat mij niet opgevallen zijn.
Ik heb gewoon een copy image gedaan, van deze pagina, en ze beide ge-paste in photoshop, en genoemde waardes overgetypt. Heb net nog even de cache geleegd, maar zie het nog steeds, in zowel IE als FF :S