De beroemde Indianapolis Sport Een kringloopvondst die al een tijdje apart ligt, niet voor een bijzondere gelegenheid, maar omdat ik hem maar niet kan identificeren. Wie wel?
Geinig ding !
Apart ding, wel grappig! Maar wel heel klein zo te zien, en 17 medals??
En schock resistent jawel!
Dat lijkt me nogal wiedes, met zoân hoop rubber er omheen.
Horloge, nee. Eerder een soort klok voor op de schouw. Wel cool!
Ik kies ervoor om hier niets schunnigs van te maken vanavond.
Ik dacht een asbak.
OK jullie vallen af in deze quiz.
Klokje is 23mm, bandje 45mm doorsnede
Haha, dit geeft wel een nieuwe dimensie aan âeen nieuwe band bij mijn klokje zoekenâ.
Winterbandje !
Geweldig!
Ik, en velen met mij denk ik, keek naar het klokje zelf. Dan denk je dat er een schrijffout is gemaakt omdat je niks kan vinden.
Jij kijkt verder! Haha geweldig, petje af!
Waarschijnlijk promotiemateriaal en mochten ze de officiële benaming (Indianapolis) niet gebruiken of zo.
Englebert banden zijn wel te zien op oude autosportfilmpjes.
Ook reclameborden langs het parcours zijn wel te spotten.
Voor zo ver bekend zijn er nooit banden van Englebert gebruikt
op Indianapolis.
Ik vind die letterwissel van A naar O wel geniaal
Met zoân platte kroon zou het in ieder geval een penanker kunnen zijn, dus al een beetje op leeftijd ?
Ik vind hem magnifiek.
Met echte âspinning rimsâ.
Een autoband? Serieus? Ik zie hier niets waar zelfs ik ook maar iets schunnigs van kan maken.
Ik vind het inderdaad, wat @SybrenAnne zegt, een soort Asbak-achtig stukje curiosa. Iets wat je in de woonkamer van een gepensioneerd vrachtwagenchauffeur tegen komt die nog perzische tapijten op zân tafel heeft liggen. Zoân lekkere doorgerookte tent in diverse tinten geel met van de velours gordijnen aan de muur.
Ik krijg er dus geen schunnige gedachten bij. Sorry, OP. Ik zou zeggen gewoon lekker weglazeren, die prullaria.
Jawel !
iets met ârubber er omâŠâ
Was bedoeld RE:Ide, inderdaad.
God zij dank doe ik het al jaren zonder rubber. Daâs het voordeel van een stabiele relatie. Dat gehannes vond ik nooit cool. Wel houd ik van dingen die van siliconen gemaakt zijn. Non-poreus en dus goed te steriliseren, en zonder bijwerkingen of effecten op het lichaam. Voor kleding ben ik toch meer van de stofjes dan van het rubber, leer of latex, dus hoe je het ook wendt, ik zie het niet.
Nogmaals sorry, @domega. Er is echt, echt niks geils aan dat ding. Totaal niets. Ik blijf er bij: Lekker weg toedeledokieën.