KAK! servicecentrum blijven stalken en hopenā¦
Ik heb ooit op Ebay een geschil gehad, geen paypal⦠op een gegeven moment werd ik gewoon geblokt. Kon ook niets meer kopen, wat een F@%#$ ers! ook al gaat het maar om 150,- eur, het blijft klote!
KAK! servicecentrum blijven stalken en hopenā¦
Ik heb ooit op Ebay een geschil gehad, geen paypal⦠op een gegeven moment werd ik gewoon geblokt. Kon ook niets meer kopen, wat een F@%#$ ers! ook al gaat het maar om 150,- eur, het blijft klote!
Bij mij ging het goed. Moest wel even geduld hebben, maar na 12 dagen mijn skx009 binnen. Prima. Vorderingen waren ook goed te volgen via tracker.
Ondanks wat slechte (en ook goede) verhalen, gokje genomen en een skx007 (a 149,95) gekocht bij eglobal. Voor de zekerheid wel betaald met Paypall. 1,5 week later in huis, verzending prima kunnen volgen en zoals beloofd zonder invoerkosten oid. Met seiko doosje, zonder papieren. Prima dus.
Mijn GSM komt van eglobalcenter en die aankoop verliep vlekkeloos. Ik had me vooraf goed ingelezen en vond weinig negatieve berichten over slechte leveringen, wel de nodige horrorverhalen over garantieproblemen.
Heb 20 juni (laat in de avond) een SKX besteld bij eglobalcentral. Gekozen voor de gratis (onverzekerde) verzending. Vandaag is het horloge al bezorgd door DPD. Alles gelukkig prima in orde
Gezien de wisselende ervaringen is betalen met PayPal wat mij betreft wel een must bij deze club!
En wellicht voor die paar Euro extra de verzekerde verzendoptie kiezenā¦
Ik zag deze klok hier in de aanbieding:
Zouden daar nog import kosten ed bijkomen? En is dit wel zuivere koffie⦠Zeer uiteenlopende ervaringen met deze Hongkong knakkersā¦
Ik had geen importkosten, volgens mij regelen ze dat op de een of andere manier zelf. Staat zelfs ergens in hun voorwaarden dacht ik.
Maar wel betalen met paypall!
edit zie hieronder bij punt 17. Maar staat er niet echt duidelijk lees ik nu.
Als het horloge vanuit Hongkong/china verzonden wordt (een niet EU land) bestaat altijd de kans dat je na onderschepping door douane importheffing (21% btw) plus inklaringskosten moet betalen. Hou daar dus rekening mee.
vorige week SKX binnen gekregen geen importheffing en de SKX was binnen 2 weken thuis
Ze verschepen via Engeland. Of ze daar een magazijn hebben, of dat het een belastingtruuk is weet ik niet, maar je pakket is afkomstig uit Engeland en niet uit HK. Dus geen invoerkosten.
Retourneren moet ook naar de UK
Ook hier een positieve ervaring met deze leverancier. Keurig netjes bericht via de mail, met de nodige info over verzending, levering, etc. Na de afgelopen berichten over negatieve ervaringen, wel gekozen voor paypal, mocht er onverhoopt niet worden geleverd. Gelukkig alles goed gegaan. Het is de Made in Japan versie met de speciale padi opbergdoos. Daar hoopte ik al op. Voor mijn pols van 17 cm vind ik de mini turtle een erg prettige maat. Nu lekker dragen en genieten.
Ik heb ook positieve ervaring van eGlobal. Weliswaar tijd terug al. Skx009 besteld en binnen dag of 7 geleverd. Geen importheffing. Pakket afkomstig uit Engeland. En als je met paypal of cc betaald, heb je extra zekerheid.
Maar ⦠als het ārisicoā je te groot is, kan je altijd hier in het blauwe gedeelte een tweedehands SKX op de kop tikken voor meer dan de eGlobal nieuwprijs.
Hier ook een SKX007 besteld bij eglobal. Het pakket kwam uit Hong Kong en heb het na 8 dagen gekregen. Ik kreeg het net door de bezorger in de handen gedrukt. Even op DHL gekeken bij de track en trace en blijkt dat iemand anders voor mij heeft getekend (de bezorger zelf misschien, scheelt weer een paar seconden?). Maar goed, het is allemaal goed gegaan. Geweldig horloge trouwens.
Ondanks de wisselende verhalen toch het risico genomen om een SKX013 te bestellen bij eGlobal, voor de zekerheid betaald met creditcard. Ik kan niet anders zeggen dan dat alles boven verwachting soepel is verlopen.
Binnen 8 dagen het pakketje in huis via DHL (gratis levering), netjes op de hoogte gehouden via track en trace. Pakje kwam direct uit Hong Kong geen invoerkosten hoeven betalen. Het horloge is top, beste SKX die ik gehad heb qua QC (netjes uitgelijnde bezel insert en chapterring, geen āgedeukteā wijzers).
Horloge zat in een chique Seiko doosje, netjes op een kussentje. Incl. hangtag, zonder boekje. Blauwe sticker zat nog op de caseback. Productiedatum is juni 2017, dus het horloge heeft ook niet superlang ergens op voorraad gelegen.
En dat voor de prijs van een 2e handse
8 Dagen geleden een blauwe Seiko Mini Turtle (SRPC39K1) besteld, vandaag geleverd via GLS.
Geen extra kosten gehad, all-in 234⬠betaald. Dus zéér scherpe prijs.
Horloge is in zeer goede staat; correct uitgelijnde bezel en chapterring & loopt (momenteel) heel nauwkeurig.
Het zat in Seiko doosje, met hangtag en boekje. Verder geen papieren of garantiebewijs.
Wat wel bijzonder is dat de caseback zonder sticker en zonder serialnumber geleverd is. Onder de X waar bij de mini turtles normaal het serial number staat, is er geen etching.
Ik heb vorige week een Seikootje gekocht en nu blijft het mij eigenlijk een beetje te stil. Gaat het wel goed? ā¦ik heb keurig betaald via PayPal etc.
Is er een ervaringsdeskundige die mij kan vertellen hoe het verzenden ongeveer in het werk gaat en dan vooral hoe lang het duurt voordat je daarover iets hoort. Bij de bestellingen op de website staat op dit moment nog steeds āGeen verzendingen gevondenā.
Heb verleden jaar een SKX besteld bij Eglobal ,was met 10 dagen binnen zonder extra kosten .
Tussendoor wel updates via de mail/site of was 't er ineens? Ik ben een weekje verder en nog niks gehoordā¦
1 x een bericht dat het verzonden was ,maar volgens mij had ik toen 1 of 2 dagen later de SKX binnen