Horloge kopen bij eGlobalCentral

Ze verschepen via Engeland. Of ze daar een magazijn hebben, of dat het een belastingtruuk is weet ik niet, maar je pakket is afkomstig uit Engeland en niet uit HK. Dus geen invoerkosten.

Retourneren moet ook naar de UK

Ook hier een positieve ervaring met deze leverancier. Keurig netjes bericht via de mail, met de nodige info over verzending, levering, etc. Na de afgelopen berichten over negatieve ervaringen, wel gekozen voor paypal, mocht er onverhoopt niet worden geleverd. Gelukkig alles goed gegaan. Het is de Made in Japan versie met de speciale padi opbergdoos. Daar hoopte ik al op. Voor mijn pols van 17 cm vind ik de mini turtle een erg prettige maat. Nu lekker dragen en genieten.

3 likes

Ik heb ook positieve ervaring van eGlobal. Weliswaar tijd terug al. Skx009 besteld en binnen dag of 7 geleverd. Geen importheffing. Pakket afkomstig uit Engeland. En als je met paypal of cc betaald, heb je extra zekerheid.

Maar ā€¦ als het ā€˜risicoā€™ je te groot is, kan je altijd hier in het blauwe gedeelte een tweedehands SKX op de kop tikken voor meer dan de eGlobal nieuwprijs.

1 like

Hier ook een SKX007 besteld bij eglobal. Het pakket kwam uit Hong Kong en heb het na 8 dagen gekregen. Ik kreeg het net door de bezorger in de handen gedrukt. Even op DHL gekeken bij de track en trace en blijkt dat iemand anders voor mij heeft getekend (de bezorger zelf misschien, scheelt weer een paar seconden?). Maar goed, het is allemaal goed gegaan. Geweldig horloge trouwens.

1 like

Ondanks de wisselende verhalen toch het risico genomen om een SKX013 te bestellen bij eGlobal, voor de zekerheid betaald met creditcard. Ik kan niet anders zeggen dan dat alles boven verwachting soepel is verlopen.

Binnen 8 dagen het pakketje in huis via DHL (gratis levering), netjes op de hoogte gehouden via track en trace. Pakje kwam direct uit Hong Kong geen invoerkosten hoeven betalen. Het horloge is top, beste SKX die ik gehad heb qua QC (netjes uitgelijnde bezel insert en chapterring, geen ā€˜gedeukteā€™ wijzers).

Horloge zat in een chique Seiko doosje, netjes op een kussentje. Incl. hangtag, zonder boekje. Blauwe sticker zat nog op de caseback. Productiedatum is juni 2017, dus het horloge heeft ook niet superlang ergens op voorraad gelegen.

En dat voor de prijs van een 2e handse :grin:

2 likes

8 Dagen geleden een blauwe Seiko Mini Turtle (SRPC39K1) besteld, vandaag geleverd via GLS.
Geen extra kosten gehad, all-in 234ā‚¬ betaald. Dus zĆ©Ć©r scherpe prijs.

Horloge is in zeer goede staat; correct uitgelijnde bezel en chapterring & loopt (momenteel) heel nauwkeurig.
Het zat in Seiko doosje, met hangtag en boekje. Verder geen papieren of garantiebewijs.

Wat wel bijzonder is dat de caseback zonder sticker en zonder serialnumber geleverd is. Onder de X waar bij de mini turtles normaal het serial number staat, is er geen etching.

1 like

Ik heb vorige week een Seikootje gekocht en nu blijft het mij eigenlijk een beetje te stil. Gaat het wel goed? :thinking: ā€¦ik heb keurig betaald via PayPal etc.

Is er een ervaringsdeskundige die mij kan vertellen hoe het verzenden ongeveer in het werk gaat en dan vooral hoe lang het duurt voordat je daarover iets hoort. Bij de bestellingen op de website staat op dit moment nog steeds ā€œGeen verzendingen gevondenā€.

Heb verleden jaar een SKX besteld bij Eglobal ,was met 10 dagen binnen zonder extra kosten .

1 like

Tussendoor wel updates via de mail/site of was 't er ineens? Ik ben een weekje verder en nog niks gehoordā€¦

1 x een bericht dat het verzonden was ,maar volgens mij had ik toen 1 of 2 dagen later de SKX binnen

1 like

OkĆ©, daar zijn ze dus laat mee. Goed om te weten. Ik ga nog even ā€˜op mijn handen zittenā€™ā€¦ :wink:

1 like

Sterkte ,je kan natuurlijk wel gewoon een mail sturen ,wie weet hoor je dan iets eerder hoe het met de verzending gaat .

1 like

Klantenservice is gewoon ruk, zie andere topic van mij hierover. Gelukkig met Paypal, dus gewoon weekje wachten en tracking volgen. Tijd genoeg nogā€¦

1 like

Ik heb geen haast. Was alleen even benieuwd wanneer ik de eerste update via mail mag verwachten, ā€¦ :sunglasses:

Ik heb een dag of 5 geleden de Seiko mini turtle besteld n.a.v. het NA topic van onze Chris @Fate_Amenable_To_Change en kreeg vanmorgen bericht met track & trace dat hij al is verzonden. Afzender is een adres in Hong Kong, Kowloon. Dit was sneller dan ik had verwacht. Ik laat het weten als ie binnen is. :slightly_smiling_face:

3 likes

Het gaat via Engeland. Dat wordt ie in de EU ingeklaard. Dat duurt een dag, maar heeft me nog nooit iets extra gekost. :grin: Ik vermoed dat dat met historische banden tussen Engeland en Hong Kong te maken heeft.

2 likes

ā€¦had ze toch maar even een mailtje gestuurd, want het begon nou wel een beetje te kriebelen. :sunglasses:

Antwoord:

Beste Klant,

Bedankt voor je bericht.

Ik moet je helaas laten weten dat er een vertraging is op de verwerking van je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk naar je toe te sturen. We verwachten dan ook dat we met een paar werkdagen je bestelling kunnen verzenden.

Keurig antwoord. Nog even geduld dusā€¦ :wink:

1 like

:thinking:

We sturen u deze email om u te informeren dat we uw terugbetaling aan het verwerken zijn vanwege een van de onderstaande redenen.

  1. Omdat u dit heeft verzocht ā€“ We begrijpen uw bezwaren, maar hopen u snel terug te zien.

  2. Onvoldoende voorraad ā€“ We willen u niet langer laten wachten.

  3. Niet in staat om de veiligheids verificatie te voltooien binnen 5 werkdagen.

  4. Geen reactie op onze emails ā€“ We zouden graag een tegenbericht van u ontvangen!

Houd er a.u.b. rekening mee dat het terugbetalings proces tot 5 werkdagen kan duren, afhankelijk van de verwerkingstijd van de gebruikte financiƫle instelling.

Edit: Dit gaat wel lekker snel! Half uurtje later, krijg net van Paypal een mail dat het geld alweer op mijn rekening staat.

Jammer van de mislukte aankoop, wel netjes van eGobal dat ze het zo oplossen als iets niet leverbaar blijkt te zijn. Niet zo netjes dat het betreffende horloge nu nog steeds te koop staat Ć©n ā€œin voorraadā€ā€¦ :thinking:

Raar.

Vrijdag 21 juni een mini turtle besteld. Gisteren een email ontvangen dat hij ingepakt wordt en klaargemaakt wordt voor verzending.

Zojuist deze mail ontvangen:
Beste Klant,

Bedankt voor je bericht.

Ik moet je helaas laten weten dat er een vertraging is op de verwerking van je bestelling.
Onze oprechte excuses hiervoor.
We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk naar je toe te sturen.
We verwachten dan ook dat we met een paar werkdagen je bestelling kunnen verzenden.

Ik hoor het graag wanneer je nog andere vragen hebt.

Moet ik me zorgen maken? Ik heb vial Paypal betaald. Dus komt wel goed. Alleen ben in ergens in juli op vakantie. Dan wordt bezorgen wat lastig.

Tja wat is een paar werkdagen :unamused:moeilijk te zeggen dus.

1 like