Juli wordt krap denk ik… normaal is het al een weekje wachten als alles goed gaat…
Nou, ik hoorde anderen hier zeggen binnen 10-12 dagen, dus ik dacht dat kan nog wel.
Ik laat het hier wel weten hoe het gaat.
Via CreationWatches had ik een 5je binnen 9 dagen op de mat.
Dus een weekje…
Ik heb 27 mei een Seiko Mini Turtle bij ze besteld, 5 juni lag deze in mijn voortuin (@#*&!! DPD).
Geen meldingen van vertragingen, maar het duurde 3 dagen vanaf het moment van bestellen tot het mailtje dat hij verzonden was.
Bij mij duurt het nu al wat langer. Maar voortuin?!!?!?!?!
Had je wel een tracktrace van DPD gekregen?
Ik had gewoon een track&trace code/URL van eGlobal gekregen, zodra het pakketje in NL kwam werd deze overgeleverd aan DPD en kreeg ik daar een code van. Op hun Track&Trace stond op een gegeven moment:
Delivered.
Delivery / one-off authorisation to deposit.
Er was niemand thuis, ik was bij mijn ouders op visite toen ik dit op de track&trace zag staan; ben toen direct heen en weer gereden om het pakketje op te halen. Deze lag achter m’n tuinhek in het gras…
wow just wow
Op 14/6 laat (aangeschoten op de koop knop gedrukt, per ongeluk met ideal betaald ipv paypall, dus een weekje nagelbijten ) een skx009 besteld en alles keurig kunnen volgen.
Vandaag een briefje van dpd in de bus, kan hem morgen bij het ophaalpunt ophalen. 1,5 week dus.
van eGlobal mailtje gehad dat ie verzonden is
nee hoor
als je met PP betaalt ben je al zeker van je levering.
Na 14 dagen is het horloge geleverd.
#DateParcel Status
62019-07-01Your parcel has arrived at DPD, please follow this link for further information: ##########
52019-06-30Your parcel has arrived at a sort facility.
42019-06-29Shipment will arrive at courier depot for sorting shortly.
32019-06-28Shipment is en-route to courier depot.
22019-06-27In transit.
12019-06-26The parcel has been picked by the courier; The parcel has left the courier’s
Vervolgens via dpd site van 1 tm 4 juli kunnen volgen. Prima geregeld en dat voor een leuke prijs.
Wat?
Dit:
Einde aan Eglobal voor nu.
Kan niet zeggen dat ik het erg vind. Had altijd al fishy gevoel bij de prijzen en aanbod
Ik heb er enkele jaren geleden een skx009 besteld voor 130-140 euro. Slecht vertaalde site en lange levertijd, maar goede prijs. Maar dus door malafide praktijken …
Overigens lijkt de site via ander adres gewoon nog in de lucht.
https://www.eglobalcentralnl.com/