Horloge kopen bij eGlobalCentral

Juli wordt krap denk ik… normaal is het al een weekje wachten als alles goed gaat…

1 like

Nou, ik hoorde anderen hier zeggen binnen 10-12 dagen, dus ik dacht dat kan nog wel.

Ik laat het hier wel weten hoe het gaat.

Via CreationWatches had ik een 5je binnen 9 dagen op de mat.

Dus een weekje…

1 like

Ik heb 27 mei een Seiko Mini Turtle bij ze besteld, 5 juni lag deze in mijn voortuin (@#*&!! DPD).

Geen meldingen van vertragingen, maar het duurde 3 dagen vanaf het moment van bestellen tot het mailtje dat hij verzonden was.

1 like

Bij mij duurt het nu al wat langer. Maar voortuin?!!?!?!?!

Had je wel een tracktrace van DPD gekregen?

Ik had gewoon een track&trace code/URL van eGlobal gekregen, zodra het pakketje in NL kwam werd deze overgeleverd aan DPD en kreeg ik daar een code van. Op hun Track&Trace stond op een gegeven moment:

Delivered.
Delivery / one-off authorisation to deposit.

Er was niemand thuis, ik was bij mijn ouders op visite toen ik dit op de track&trace zag staan; ben toen direct heen en weer gereden om het pakketje op te halen. Deze lag achter m’n tuinhek in het gras…

1 like

wow just wow

Op 14/6 laat (aangeschoten op de koop knop gedrukt, per ongeluk met ideal betaald ipv paypall, dus een weekje nagelbijten :rofl: ) een skx009 besteld en alles keurig kunnen volgen.

Vandaag een briefje van dpd in de bus, kan hem morgen bij het ophaalpunt ophalen. 1,5 week dus.

1 like

van eGlobal mailtje gehad dat ie verzonden is :slight_smile:

nee hoor
als je met PP betaalt ben je al zeker van je levering.

Na 14 dagen is het horloge geleverd.

#DateParcel Status
62019-07-01Your parcel has arrived at DPD, please follow this link for further information: ##########
52019-06-30Your parcel has arrived at a sort facility.
42019-06-29Shipment will arrive at courier depot for sorting shortly.
32019-06-28Shipment is en-route to courier depot.
22019-06-27In transit.
12019-06-26The parcel has been picked by the courier; The parcel has left the courier’s

Vervolgens via dpd site van 1 tm 4 juli kunnen volgen. Prima geregeld en dat voor een leuke prijs.

Wat?

Dit:

3 likes

Einde aan Eglobal voor nu.

https://tweakers.net/nieuws/165774/nederlandse-om-en-fiod-halen-webwinkel-eglobal-central-offline.html

Kan niet zeggen dat ik het erg vind. Had altijd al fishy gevoel bij de prijzen en aanbod

Ik heb er enkele jaren geleden een skx009 besteld voor 130-140 euro. Slecht vertaalde site en lange levertijd, maar goede prijs. Maar dus door malafide praktijken …

Overigens lijkt de site via ander adres gewoon nog in de lucht.
https://www.eglobalcentralnl.com/