Horloge kwijt? Oh nee, toch niet!

Nou ze had wel spijt van het achterhouden van die nepper, maar moest wel iets om het afdingen van Rik’s vriend te compenseren

1 like

Voor mij is het soms een verrassing als ik bij mn zoon op bezoek ben. Dan haalt hij ‘zijn’ horloges soms tevoorschijn, zir regelmatig wat bij wat ik heb uitgeleend aan de man. Ben dan blijkbaar echt vergeten wat.
Deze zijn op dit moment bij hem…:partying_face:

4 likes

Zo herontdek je je eigen collectie weer en beetje :joy:

1 like

Houdt ze ook van Seiko’s? Vraagt een kennis van mij.

2 likes

Haha herken ik maar niet met men horloge’s :yum:.

Kan je een hoop miserie besparen :slightly_smiling_face:

1 like

Ik weet het… Ik ben ook over het algemeen redelijk bij hoor. Zoals ik zei, er liggen zelden meer dan twee horloges los in huis, en die liggen dan ook niet op willekeurige plekken-- altijd of op mijn salontafel, of op mijn nachtkastje. Een enkele keer misschien op de eettafel maar daar houdt het wel mee op. Het is ook totaal out of character voor mij om er een kwijt te zijn.

1 like

Oeh wat goed dat je t bij houdt in een lijstje.
Misschien doe je het horloge niet binnen 14 seconden (specifiek btw :wink:) terug maar dit heeft je toch keurig “gered”.

Hier geen lijstje, wel een horloge box (zonder horloges) en horloges op meerdere plekken in huis.
Mm miss maar eens wat meer structuur in aanbrengen. :grinning:

1 like

Snap ik, shit happens he :wink:

1 like

Ik was mijn vakantie horloge kwijt, kwam er op vakantie achter dat -ie in zijvak van de koffer zat. Toen had ik twee vakantie horloges

1 like

Dan wordt het bijna een cadeautje aan jezelf :wink:

1 like

Tja, zo onstaat een verzameling…

1 like

Klein huisje en weinig (nu 12) horloges. Los van de inbraak 5 jaar terug, nog nooit iets kwijt geweest.

Wel eens een misverstandje gehad met iemand die iets van 15 lastige batterijklussen kwam brengen. Ik leek er maar 14 te hebben bij het ophalen. :sweat_smile: Maar dat is helemaal goedgekomen. Sindsdien maakt hij een foto van alles wat hij achterlaat. Terecht. :face_with_monocle::wink:

1 like

Dan had je hulp bij het kwijtraken :confused:

Oh als het de dingen van iemand anders zijn is dat extra naar… Wel fijn dat het dan toch goed is gekomen!

1 like