Horloge kwijt? Oh nee, toch niet!

Ik heb daar waarschijnlijk niet genoeg horloges voor.
4 in de rol, 1 om de pols.
Leuk verhaal wel.

2 likes

Ja als je die kwijt zou raken gaat het niet zo goed meer met je denk ik :yum:

1 like

Nooit gehad. Ze hebben allemaal een eigen kussentje en ik weet altijd precies waar ze zijn.

2 likes

Wel een schrik als het je overkomt!

Ik heb alleen een paar shitters thuis, de rest in een externe kluis.
Als ik er daar eentje zou missen, dan was er echt iets aan de hand.

:crazy_face::crazy_face:

1 like

Heel af en toe denk ik verrek waar is dat ding, maar dan heb ik hem verkocht of kom ik iets tegen waarvan ik dacht dat ik hem verkocht had… :chipmunk:

3 likes

Het gaat over horloges, redelijk onschuldig vergeleken met de rest.

1 like

Heerlijk :rofl:

1 like

heel herkenbaar ik heb een redelijke verzameling vintage uurwerken die maximaal met 6 in een opbergdoos zitten, ook liggen en nog wel wat in lades etc. we zijn nu echter pas verhuist, en nu zal het eindelijk eens tijd worden om een lijstje op te stellen van wat ik allemaal nog heb. :smile:

1 like

Dat helpt in elk geval! Weten wat je hebt is stap 1 :joy:

Ik zie nu bijna een theekransje van horloges voor me :joy:

1 like

Ouder worden. Niet over zeuren

1 like

Weet je het zeker dat het voor je vriend is? Je beschrijving is pijnlijk nauwkeurig. Je bent alleen die tattoo boven haar bilspleet vergeten mee te nemen in je omschrijving.

1 like

Er was hier toch vorig jaar iemand die zijn Rolex Sub na 10j terugvond op zolder? In de doos dan nog.

4 likes

Toevallig mijn F91-W vandaag teruggevonden die blijkbaar onder mijn bed gevallen was. Was hem kwijt maar wist niet waar hij gebleven was.

1 like

Die had ik ook in de openingspost al genoemd :wink:

Voor de volledigheid de link:

https://www.horlogeforum.nl/t/rolex-submariner-na-10-5-jaar-teruggevonden/429908?u=phodebimos

Oeps

1 like

Het horloge van mijn opa…mijn ouders woonden in het buitenland en ik woonde hier ip ern studentenkamer. Toen ik op vakantie ging of verhuisde vertrouwde ik het niet en heb het horloge en ern zakhorloge aan mijn zus gegeven… en vergeten…en zij ook.

30 jaar later kwam.mijn zus ineens er weer mee. Inmiddels heb ik meer belangstelling voor horloges en ik ben blij dat het er weer is.

Hier staat het verhaal grotendeels
.

En later heeft Ko er nog een band voor gemaakt.

3 likes

Zeg maar tegen je beste vriend dat Olga en ik op ons neus keken met zijn fake Hamilton.
:stuck_out_tongue:

3 likes

Ook een mooi verhaal!

Olga zou niet verbaasd moeten zijn, die faket wel vaker wat begrijp ik van @Rik 's beste vriend.

4 likes