Het grote 'Bund' strap topic

afbeelding

3 likes

Hele mooie combinatie !

Staat prachtig! Die Oris pro pilot serie is ook wel echt heel nice :sunglasses: :+1:

7 likes

Die dingen kunnen toch alleen als je ook bijpassende laarzen hebt (mét sporen natuurlijk) ?

6 likes

Volgens mij is dit een creatie die niet bij Rolex zelf vandaan komt…

Binnenkort maar weer eens 1 maken :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Van die unieke types met een eigen identiteit.

1 like

Wat een leuke en waardevolle toevoeging aan dit topic :+1:
Speciaal voor jou nog een paar foto’s opgesnord:

7 likes

Doe ik ook nog even mee.

8 likes

Die van mij is door Ko gemaakt… Ko en ik hebben wat heen en weer gemaild en uiteindelijk kwam dit er uit. Ik ben er blij mee.

Het horloge was van mijn Opa en rond 1930 gemaakt. Op het forum kwam ik via trenchwatches bij de Bundstraps en zo ontstond het idee en om het aan Ko te vragen op maat te maken. Door de bund krijgt hij iets meer wristpresence.

1 like

Blijft een schitterend horloge de groene Pre-Prospex Alpinist :sunglasses::+1:

De Miltat Super 3D Oyster al overwogen met V clasp? Zo had ik hem destijds. Erg mooie combinatie

1 like

Ik zag deze voorbij komen, dat ziet er toch wel netjes uit. Maar weet nog steeds niet of ik het aandurf. Zijn van Home | eatsleeplay - Hand crafted leather goods. (eatsleeplayshop.com)

2 likes

heel mooi !

1 like

Dankje, deze heb ik niet rechtstreeks van hem, maar de band is gemaakt door @Ko-Banden.
En volgens mij ook specifiek voor dit model, stukje maatwerk :grin:

Kan hier niet ontbreken …

9 likes

Omdat ik dit qua reacties wel een grappig topic vind,en omdat jezelf schamen voor iets uit het verleden Zo Zonde van je tijd is.

1 like

Staat hem stiekem ook gewoon echt goed

1 like

Een like voor het horloge, maar nu weer snel op een mooi bandje zetten hoor. :kissing_heart:

1 like