Weet je het zeker dat het voor je vriend is? Je beschrijving is pijnlijk nauwkeurig. Je bent alleen die tattoo boven haar bilspleet vergeten mee te nemen in je omschrijving.
Er was hier toch vorig jaar iemand die zijn Rolex Sub na 10j terugvond op zolder? In de doos dan nog.
Toevallig mijn F91-W vandaag teruggevonden die blijkbaar onder mijn bed gevallen was. Was hem kwijt maar wist niet waar hij gebleven was.
Die had ik ook in de openingspost al genoemd
Voor de volledigheid de link:
https://www.horlogeforum.nl/t/rolex-submariner-na-10-5-jaar-teruggevonden/429908?u=phodebimos
Oeps
Het horloge van mijn opa…mijn ouders woonden in het buitenland en ik woonde hier ip ern studentenkamer. Toen ik op vakantie ging of verhuisde vertrouwde ik het niet en heb het horloge en ern zakhorloge aan mijn zus gegeven… en vergeten…en zij ook.
30 jaar later kwam.mijn zus ineens er weer mee. Inmiddels heb ik meer belangstelling voor horloges en ik ben blij dat het er weer is.
Hier staat het verhaal grotendeels
.
En later heeft Ko er nog een band voor gemaakt.
Zeg maar tegen je beste vriend dat Olga en ik op ons neus keken met zijn fake Hamilton.
Ook een mooi verhaal!
Olga zou niet verbaasd moeten zijn, die faket wel vaker wat begrijp ik van @Rik 's beste vriend.
Nou ze had wel spijt van het achterhouden van die nepper, maar moest wel iets om het afdingen van Rik’s vriend te compenseren
Voor mij is het soms een verrassing als ik bij mn zoon op bezoek ben. Dan haalt hij ‘zijn’ horloges soms tevoorschijn, zir regelmatig wat bij wat ik heb uitgeleend aan de man. Ben dan blijkbaar echt vergeten wat.
Deze zijn op dit moment bij hem…
Zo herontdek je je eigen collectie weer en beetje

Nou ze had wel spijt van het achterhouden van die nepper, maar moest wel iets om het afdingen van Rik’s vriend te compenseren
Houdt ze ook van Seiko’s? Vraagt een kennis van mij.
Haha herken ik maar niet met men horloge’s .

na het dragen binnen veertien seconden weer opberg
Kan je een hoop miserie besparen
Ik weet het… Ik ben ook over het algemeen redelijk bij hoor. Zoals ik zei, er liggen zelden meer dan twee horloges los in huis, en die liggen dan ook niet op willekeurige plekken-- altijd of op mijn salontafel, of op mijn nachtkastje. Een enkele keer misschien op de eettafel maar daar houdt het wel mee op. Het is ook totaal out of character voor mij om er een kwijt te zijn.
Oeh wat goed dat je t bij houdt in een lijstje.
Misschien doe je het horloge niet binnen 14 seconden (specifiek btw ) terug maar dit heeft je toch keurig “gered”.
Hier geen lijstje, wel een horloge box (zonder horloges) en horloges op meerdere plekken in huis.
Mm miss maar eens wat meer structuur in aanbrengen.
Snap ik, shit happens he
Ik was mijn vakantie horloge kwijt, kwam er op vakantie achter dat -ie in zijvak van de koffer zat. Toen had ik twee vakantie horloges
Dan wordt het bijna een cadeautje aan jezelf
Tja, zo onstaat een verzameling…