Horloge luchtdicht sealen

Ik heb behoorlijk wat uien gegeten vandaag, ik denk dat ik morgen ook luchtig zal zijn.

Chinatown Rolex? Met batterijtje…

Nog een tip voor de TS; in beton storten :grin:

betonblok-vol-29x9x19-lxb-hxh-b-cm

wel eerst even luchtdicht sealen!

Denk als je goed stort daar niet veel lucht bij zal zitten :wink:

Gewoon voor de zekerheid…

Zijn we er al uit of het überhaupt kan?

dat is alleen bij de modellen die list onder de 10k gaan toch?

2 likes

Goed om te weten, zeker als je gaat sealen…

1 like

Ik zou er geen blok beton in doen. Ik heb er ooit een met water gevulde fles in gezet. Spoelde prima hoor.

1 like

Een (be)spaar toilet kopen?

Geen idee, niet mijn expertise :crazy_face:

Een baksteen, een gevulde fles, allemaal niet nodig. Je kunt het aantal liters gewoon instellen, m.b.v. een vlotter. Deksel eraf, de schroef van de vlotter verstellen, klaar.

4 likes

Toch wel mooi om op HF te leren hoe je de vlotter van een toilet spoelbak kan afstellen om water te besparen. :joy:

6 likes

1000 liter water kost 84 cent.

Wil je een rolex van 7k dan moet je 1x per dag minder doorspoelen voor 15.000 jaar.

Succes!

11 likes

Dan kun je het water beter verkopen.
Je doet ze in flesjes van 0.75 lt en verkoopt ze voor 1 euro.
1 flesje kost je 10 eurocent.
Als je er 100 per dag verkoopt heb je m binnen 3 maanden.

2 likes

Waarom niet gewoon het regenwater opvangen en daarmee de plee doorspoelen :grin: :ok_hand:

1 like

Is die Rollie nou al gesealed?
Wat is de status? :sunglasses:

Het is weer eens aan mij om een passende slot tekst te plaatsen en tevens het laatste woord!

Samengevat lieve horlogevrinden hoort een horloge -zij het met beleid!- gedragen te worden.

Een gedragen horloge is voor de zoon van TS dan ook véél persoonlijker dan een gloednieuwe Rolex van 20 jaar oud gesealed! :thinking: :slightly_smiling_face:

Tot zover mijn laatste zalvende woorden; ik maak gráág de gelegenheid gebruik u en de uwen een bijzonder fijne dag (of avond!) toe te wensen! :yum:

1566963110-giphy-14

4 likes

Gaan we over 30 jaar meemaken :sunglasses:. Voor nu is het mooi geweest.:smirk: