Horloge met 369 wijzerplaat

Zo die is goed zeg! Die had ik zelf nog niet gevonden! Heb jij die ook?

1 like

Tja de Lorier is mooi maar geen saffier… een rolex ga ik nooit kopen, tenzij ik straks de 30 miljoen win :sweat_smile: De smiths is wel mooi maar wat klein.

1 like

Ik snap je overweging, maar Hesalite kan best wat hebben hoor en is in 1 minuutje weer mooi te krijgen met Polywatch.

Speedmasters hebben ook Hesalite bijvoorbeeld.

Deze is goedkoper

2 likes

:point_up_2: de Halios Universa is een topper.

Ik heb hem niet maar in het Circula topic staan wel foto’s van een model met dezelfde kast.

1 like

Ocean To Orbit Lhotse.

Ik neem even wat vrijheid met de opdracht want alle antwoorden die ik wou geven zijn al gegeven. Met name smith’s.

@JohnvdT uiteindelijk wil je een gebrushte wijzerplaat

3 likes

:slightly_smiling_face::100:

1 like

Kijk eens naar Zeno Watch Basel.

2 likes

Jammer dat de Sinn 556a afvalt wegens 12.

Terecht. Hij ziet er uit alsof hij niet duur zou moeten zijn.

4 likes

Sommige Speedmasters, niet allemaal. :wink:

1 like

De 3-6-9 zijn wel subtiel aangebracht hier :crazy_face:

Je hebt helemaal gelijk

2 likes

En er staan er genoeg bij Chrono24 en bij Ebay van de gebruikelijke flipperaars te koop, dus dat moet het probleem niet zijn. Tikkeltje prijziger wellicht, maar nog steeds ruim onder het genoemde bedrag.

2 likes

Waarom eigenlijk?

Dat is een Airking toch? Vind ik ook wel mooi maar nog steeds wat te duur vrees ik :grinning:

Ik neem hem in overweging, hij lijkt op het moment niet te bestellen te zijn bij Halios.

Cool dan ga ik daar eens kijken. @ Subonno lijkt er ook 1 te hebben :slight_smile:

Interessante tip, ga ik eens naar kijken, thanks!

1 like

Ik zie die wel vaak voorbij komen als alternatief, ik zal er nog eens goed naar kijken.

Tja. Dat vind ik mooier. Ik kan het niet zo goed onder woorden brengen. De balans van de wijzerplaat vind ik dan mooier.

2 likes