Horloge met de beste afwerking

Ziet er heerlijk uit

1 like

Greubel forsey

8 likes

Yesss naast een Patek zie je dat een Lange een nog nèt mooier niveau heeft!

Maar kijk eens naar haute horlogerie als Laurent Ferrier dat is ook zo mooi afgewerkt.

The devil is in the details.

Maar wat bang for your buck betreft… Grand Seiko!

2 likes

Muhle glashutte transport 1

1 like

Die heeft vaak hele mooie plaatjes en filmpjes :ok_hand:t2:

2 likes

Ja kwa afwerming vindt im rm het wel erg goed doen mischien niet mooi maar wel goed en vc en pp doen het ook goed

1 like

Je stapt toch ook in je Rolls, of Jaguar en niet in je auto?

1 like

Geintje toch?

1 like

Ja, hij bedoelde Oris !

2 likes

Grand Seiko.

Punt. Er is niets onder de 20000 ballen te vinden wat een willekeurig instaphorloge van dat merk klopt qua fit en finish.

2 likes

Zeker weten?

Edit: zie nu dat ie 21 K kost. :weary:

4 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

H. Moser & Cie zonder twijfel

1 like

Audemars Piguet Royal Oak is nog niet genoemd.

Wellicht niet het allerbeste qua afwerking.

Grand Seiko daarvan weet iedereen en zijn moeder dat ze goed zijn afgewerkt.

Dus dan zet ik ook in op Credor natuurlijk. :+1:

1 like

Ik heb wel eens zo’n GF om mijn pols gehad van meer dan een miljoen. Erg bijzonder spul. Ook nog een glas gedronken met Stephen Forsey die de boel kwam presenteren. Toffe ervaring wel. En prachtig horloge natuurlijk.

2 likes

Was dat toevallig een paar jaar terug bij een feestje van de heer Leeser? Ik heb de goede man (Forsey) nl. daar gesproken, hele aardige vent met een enorme passie voor (uurwerk)techniek.

Héél erg mooi spul inderdaad, zelf ook even wat aangeraakt maar de prijs maakte me toch een tikje zenuwachtig …

2 likes

Was inderdaad bij een feestje van Gassan. De SAHH ofzo, een paar jaar terug. Was ik met mijn broertje, toffe avond gehad.

2 likes

De wereld is klein, we hebben vermoedelijk hetzelfde horloge in handen gehad! :wink:

1 like

Ja… maar gezien jouw avatar ga ik jou niet overtuigen.

2 likes

Heel mooi horloge, maar prijzig zeg.

Ik heb ook regelmatig gekeken naar een VC Overseas, maar is het toch net niet voor mij