Horloge met diamanten

Het wordt al snel too much maar de baguettes op de zwarte plaat van de DD van @Lucky-Luke vind ik dan wel weer (letterlijk) schitterend. :sparkles:

4 likes

Eerlijkheid gebied me te zeggen dat deze best tof is.

2 likes

Ach, diamanten. Als je toch aan de steentjes begint, doe het dan maar zo.

:smiling_face_with_tear:

10 likes

Maar die heeft TS toch al!

Dat ding is echt exact de juiste hoeveelheid protserig als je er toch voor gaat.

Zojuist even laten zien aan mijn lieftallige wederhelft. Ze zei niet meteen nee :smirk:

1 like

Moet kunnen, als het maar niet overdreven is…

3 likes

Vind ik ook, alles met regenbogen is in de mode tegenwoordig. Staat 'm niet eens zo slecht.

1 like

Gaaf🤞

Soms super om iets Bling Bling te dragen.
Bling-Bling-Baby-

Graff Diamonds Hallucination
Duurste horloge ter wereld. 55 milj. dollar.

7 likes

In de meeste gevallen heeft het negatieve allure; in een zeldzaam geval pruim ik het wel, zeker bij dames horloges.

IMG_2278

1 like

Op het eerste oog dacht ik oprecht dat dit een afbeelding van een soort snoephorloge was :joy: :sweat_smile:

afbeelding

3 likes

:grimacing:

1 like

Als in

?

3 likes

Pardon?

De meningen glijden heel erg uiteen merk ik. Geweldig, zo’n discrete rij edelstenen. Al heb ik liever wat anders dan diamant, want een klomp geperste koolstof is minder cool dan bijvoorbeeld een mooie kleur aluminium oxide of zo. :slight_smile:

Dat moet een klein beetje pijn hebben gedaan, dus dat waardeer ik extra. :rofl:

Heb je de prijs genoemd? Want dan is het zo voorbij, die periode van niet nee zeggen.

4 likes

Oi wat gruwelijk gruwelijk mooi dit

Geen probleem. Ligt echt aan het horloge. Een daydate met diamanten uurmarkeringen sla ik niet af :drooling_face: of een Ulysse Nardin Royal Blue tourbillion, ook lekker

2 likes

Ik vind dit echt vet :sweat_smile:

2 likes

Lekker toch

7 likes

Is dit aftermarket of echt ooit door Rolex verzonnen?

1 like

Prachtig, een geelgouden klokkie rijkelijk bezet met glimmertjes.

2 likes