Waarschijnlijk onbetaalbaar, maar wat een eindbaas van een horloge is dat
Probeer het eerst maar eens met âOnvindbaarâ.
En dan bedoel ik niet âneem 30% boven listprijs mee naar iedere grijze dealer op elke willekeurige straathoek en je hebt er eentje voor een premiumâ-onvindbaar, maar gewoon echt echt onvindbaar. Als in nul resultaten op Chrono en zo.
Mocht je er eentje spotten ergens, dan vraag ik me daarna wel af wat ze er voor willen hebben.
Op fotoâs vaak een keiharde âneeâ, maar als je ze in handen hebt is het stiekem wel mooi.
Zou ik er zelf mee gaan lopen? Never nooit niet.
Dit is gewoon netjes
Precies dat
Met pijn in mijn ogen naar bedâŠ
Inderdaad. Tis toch en beetje âschoonmoeder in een panter legging-syndroomâ, die Rolex
Nicolas Cage heeft eentje, dacht ik.
Weet niet of Rolex eerst was, of Zenith, maar ze hebben ook een leuke rainbow.

Ja het allemaal een tikkie fout maar toch vind ik het wel lekker hoor
Overigens moet ik mijn eerdere reactie nuanceren, want ĂĄlles ramvol met diamanten kan ik stiekem ook lekker vinden, maar is per model verschillend. Deze kan wel:
Volgens mij zijn factory diamonds van rolex geen kunstmatige diamanten ??
Gewoon kopen als je het mooi vind, met de smaak van de buurman heb je niks te maken.
Voor mij geen horloge met diamanten.
Breitling heeft de chronomat 36 ontworpen voor vrouwen.
Nu staat natuurlijk niks in de weg om als man een dameshorloge te dragen maar ik beschouw dit ook echt als een dameshorloge.
Alles wat mij tegenstaat aan - en mis is met - dit merk, wordt in deze twee plaatjes bevestigd. YUK!!!
Kijk, veel verfijnder, smaakvoller, meer bescheiden en niet zo âin your face!â
Ja, die trok ik toen ik 9 was ook uit zoân grijper op de kermis. Was het woord âwanstaltigâ en âsmaeklooschâ al eens gebruikt in dit topic?
Oh, was dat het?! Sorry, ik heb het opgegeten, dacht dat het snoep was uit diezelfde kermis automaat.
Dat dus ja. 55 miljoen voor zoiets lelijks,
in nog geen 55 miljoen jaar echt!
Superb
In mijn kring (+/-25) met snelle pokkies, designer kleding, en opgevoerde hoopties,
heeft het andere geslacht o.a. dit om hun polsjes hangen (beetje standaard, net als Under Armour, EA7, Stone Island etc dat is voor hun)