Dat zijn vermoedelijk geen diamanten.
Jawel, de Zeeman verkoopt ze nou ook
Diamant met hanger
2999
Een ronde briljantgeslepen diamant met uitzonderlijke helderheid, gezet in een hanger van 925 sterling zilver met een mooie glans.
Alleen verkrijgbaar op zeeman.com
Maakt dat wat uit? Een diamant is een klomp koolstof die onder druk verhit is.
Voor kunstmatige diamanten hebben witte Zuid Afrikanen tenminste geen Congolezen zweepslagen hoeven geven, en ze zijn nog puurder ook.
Diamanten is pure laaienlichterij, dan liever kunstmatige. Het is de manier waarop ze geslepen worden die ze interessant kan maken, tenslotte.
Ik heb meerdere maten Chronomat om gehad. Laatst nog in de Breitling winkel in Salzburg. Perfecte maat, 36mm. Erg elegant. De verkoper was verbaasd hoe goed het stond. Het geeft dezelfde vibe als mijn Santos medium.
Wat Breitling verder vindt zal mij een worst zijn, de grote Chronomat is lomp en naar om mijn pols. Overigens noemen ze het woord vrouw niet in de tekst die je daar postte.
Mooi tegengeluid naar die corrupte industrie. Nu maar hopen dat de Zeeman ooit lab grown Submariners gaat verkopen.
Hahaha, dat verwacht je ook niet.
Ik hou het bij één overgehyped luxeproduct. Dat ga ik niet combineren met een ander overgehyped luxeproduct.
Als je hem toch niet draagt zou ik hem maar eens te koop zetten dan.
Dat zou me verbazen.
Helaas wel. Derde regel. Valt me tegen, zeker omdat ze het makkelijk hadden kunnen vermijden.
Hoezo, heb je interesse? Hema, in zakjes van 6 stuks voor €1,25 per zakje.
F*ck it, bring it on Geen fan van overmatige bling maar… Ik ben gewoon dol op mooi gekleurde transparante dingetjes. Zo komt er een mooie blauwe duikbril die ik vroeger als jochie had in me op… Zeker van die fraai geslepen gekleurde edelstenen doen mij dus wel wat
Dan wel zo’n Zenith, leuker dan een Daytona.
Of ik er het geld voor zou neerleggen is een ander ding. Zoals ook met diamanten, het moet wel écht en kwalitatief goed spul zijn, en dan wordt het erg snel, erg duur. Dus voor mij zit zoiets dan ook niet in de pijplijn…
Nee
(In het echt is het vast mooier)
Deze day date zal wel in de smaak vallen bij de meiden (geen idee of hier ook vrouwen rondhangen) Het is bijna kerst dus wie weet als ik toevallig de loterij win
I stand corrected. Daar had ik overheen gelezen. Dat is inderdaad jammer, want ze hadden het inderdaad goed kunnen vermijden. Doe mij maar marketing a la Nomos, zeg maar, die bij veel modellen gewoon in het midden laten voor wie of wat ze zijn.
Mijn vrouw vond dit belachelijk, over the top, en misschien zelfs licht beledigend. Alsof ze voor ekster versleten wordt.
Zij zit op dit moment naar een two-tone Panthère te loeren, sans steentjes. Parelmoer wordt wel gewaardeerd, mits juist gedaan.
@Dutchspur … en bedankt. Als ik de spaarrekening tot de laatste cent leeg plunder en de aandeeltjes met rust laat kan het nipt.
De boot hou je wel?
Er staat er ook een in Australië te koop Aus$ 57k
Ik snap deze conversatie niet meer nu, ik ben weer terug naar het G shock forum waar ik thuis ben
Kak, ik had even vergeten dat er 21% BTW overheen komt. Hmmmm. Als de aandeeltjes ook aan moeten worden gesproken is het niet leuk meer. En een boot hebben we niet, natuurlijk. Wel een motor, maar dat is een goedkoop Japans knakending.
Ik vrees dat ik er niet uit ga komen.
Nee.
Sterk afhankelijk van de vrouw die er dan aan vasthangt.
Hier waarschijnlijk wel. Gaat 'ie linea recta de handel in, kopen we wat leuks terug