Horloge met diamanten

Mijn vriendin wil pertinent niets met diamanten of steentjes oid. Net als dat ze geen goud of rolesor wilt. Ikzelf wil dat ook niet, maar kan dat in beperkte mate nog wel mooi vinden bij een vrouw, bijv een DJ met steentjes als indices.

Ik heb deze bijna tweeënhalf jaar gehad en veel gedragen.

Nietes.

3 likes

Welles. Het is een klomp koolstof die onder druk zuiverder uit een fabriek te halen is dan door een stel slaven uit een gat in donker afrika. Koolstof is goedkoop en veel voorkomend. Shit, diamanten in de grond zijn zo veel voorkomend dat de Beers ze jaren lang in pakhuizen opslaat omdat ze kunstmatige schaarste wilden maken.

Dat ze onder omstandigheden mooi geslepen kunnen worden en vrij krasvast zijn is allemaal prima, maar laten we nu niet net doen alsof het enigerlei geld waard is.

De Bark is mooier.

3 likes

Nietes zonder terugtik.

1 like

Ja hoor, we hebben afgesproken dat ik tzt als midlifecrisis, in plaats van een Ford Mustang, een horloge koop ter waarde van genoemde Ford.

Zodoende hoeven wij ons niet te schamen voor de buurt.

1 like

Klinkt als een slechte deal 

2 likes

:rofl: :rofl: :joy:

The kleuterschool is strong in this thread, my young Padawan. Dat was even geleden.

1 like

Denk meer plastic, minder nostalgie :smile:

https://www.autotrack.nl/a/ford-mustang-benzine-2005-58091280

1 like

Gaat dat nog steeds over een auto of een alternatief midlifecrisis-trekje?

Vraagje, hoe voeg ik foto’s toe in een topic als deze?
Ik ben nieuw hier, maar wil een daydate 36 green hombre met diamond markers laten zien. Maar het lukt me niet om een foto toe te voegen.

Gewoon zo:

Je kan copy pasten van het internet of uploaden van je toestel met het symbooltje rechtsonder.

image

1 like

Ik ben absoluut team 36mm, maar de Chronomat viel mij tegen zelfs met mijn kleine polsjes.

1 like

Dit geeft weer heel nieuwe problemen
 het krast op alles dat niet van diamant is. Waar je normaal voorzichtig moet zijn dat je horloge niet krast, moet je nu oppassen dat je nergens krassen óp maakt :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Doet me aan een ex denken. In haar leven was het snel bekrast raken van iPhone-schermen door diamanten oorbellen een van de belangrijkere problemen. :smile:

2 likes

Dat los je op door een screen protector van 15 Euro te kopen.

Maar het is goed om te horen dat er nog mensen zijn die telefoneren zoals het heurt, aan het oor, in plaats van die mafketels die er uit zien alsof ze in hun tosti staan te schreeuwen.

5 likes

Erger nog, er zijn er velen van jeugdige leeftijd die het telefoneren via de normale speaker van hun telefeun doen, zodat de hele omgeving woor-voor-woord het volslagen oninteressante gesprek van puberaal niveau kan volgen. Uiteraard geniet het bij dit soort volk de voorkeur om in zoiets in een “stilte”coupĂ© of in de vertrekhal van een luchthaven te doen. Of, zoals ik laatst mocht ervaren, tijdens het wachten op mijn periodieke keuring in het “krankenhaus”. Daar was ook zo’n exemplaar van het vrouwelijk geslacht van begin 20 wat in de wachtruimte een “heerlijk” gesprek voerde over haar ongesteldheidskwaaltjes tijdens dating avonturen. Dit alles werd zonder enige gĂȘne over de rest van de wachtenden uitgekotst.

1 like

Ik ben de 30 gepasseerd dus ervaar al regelmatig dat ik niet mee kan komen met de skibidi toilet en bruh trends.

Ik werd dus stiekem heel blij van het feit dat ik er oprecht niet aan had gedacht dat de krassen konden ontstaan tijdens het bellen met de telefoon aan het oor. Ik dacht dat @swisstoni zijn ex haar telefoon weglegde op het nachtkastje en dan haar oorbellen pas uit deed en deze dan (onvoorzichtig) op haar telefoon plaatste :sweat_smile: een telefoon aan het oor behoorde in mijn hoofd niet tot de mogelijkheden

2 likes

Niet mijn ding, diamanten. Ook deze staat niet op mijn verlanglijstje:
IMG_1503

Kun je wellicht een samenvatting geven. Ik kan dit soort onderwerpen wel waarderen.

2 likes

Gelukkig, heren,

is een lieve schat die belt met haar telefoon

althans, destijds, een jaar of 12 geleden. :upside_down_face:

2 likes