Kunnen we misschien hier een parallel trekken met vrouwen? Of mannen, net wat je smaak is - laten we het inclusief houden⊠Namelijk een verschil tussen mooi enerzijds en lekker anderzijds? Die daydate vind ik persoonlijk niet perse âmooiâ. Maar stiekem wĂ©l lekker
Stijlvol die glimmertjes tussen de romaanse cijfers.
Kan ik zeer waarderen
Haha eens hoor
Heb de normale champagne dial er ook bij. Maar soms heb je gewoon zin in wat lekkers. Dan mag het best een tikkie ordinair zijn
Inderdaad, maar niet op horlogebiedâŠ
Het enige nut ervan is dan ook pickupnaalden
Waar staan hier de teiltjes.
Een Datejust met zwarte wijzerplaat met diamantjes op Oyster, is te doen. Had bij mij geen lang leven. Op jubilee wordt het echt te vrouwelijk.
Je kunt de SBGY026 ook proberen. Zelfde ontwerp zonder de diamanten. Nieuw ongeveer even duur denk, maar misschien waarderen ze snel af en kun je er dan één vinden voor een betere prijsâŠ
Ho ho, een HF telt ook gewoon hé. Maar dan voor een bepaald type man blijkbaar
FTFY
OT: nog eens gezocht of ik iets met diamant kan vinden wat ik zou dragen. Veel verder dan dit kwam ik niet. En dan is dat waarschijnlijk alleen omdat je niet meteen ziet dat ze er zitten⊠eigenlijk vind ik deze ook gewoon mooier met witgouden indices Maar wilde het plaatje met die wijzerplaat niet onthouden
Qua tijdsbesteding kan dat inderdaad tellen voor mijâŠ
Polijstpasta en snij-apparatuur? Ik ben ook fan van een diamantschijf als ik tegels moet snijden met de haakse slijper.
Owja,
Klopt helemaal.
Diamanten van de Action dus