Horloge met skydiven

:thinking:
Dus omdat je geen zin hebt om je horloge af te doen voordat je gaat skydiven wil je een horloge dat tegen skydiven kan? Je gaat daar naar op zoek, bestelt hem ergens, pakt dat ding uit, maakt er waarschijnlijk een paar foto’s van en wellicht een NA topic, om vervolgens je horloge af te doen zodat je voor het skydiven dit horloge om kunt doen… Vat ik het zo correct samen? Dit is tot nu toe wel de slechtste reden die ik heb gezien om een nieuw horloge te kopen. Maar eerlijk is eerlijk, dat is wel wat we hier de helft van de tijd doen natuurlijk op dit forum; slechte excuses verzinnen om nog een horloge te kopen.

Conclusie: :clap:t2:

Conclusie 2: ik zou ipv een horloge een hoogtemeter om doen…

Zeg nou zelf, ziet er toch meteen veel vetter uit dan dat lullige Edoxje waar @Fate_Amenable_To_Change het over had
afbeelding

6 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes::joy:

Nee hoor ik wilde slechts weten of een horloge bestand is tegen skydiven, welk horloge dan ook…

1 like

Dat is waar ook, tijdens het scrollen alweer vergeten :thinking: In dat geval neem ik volledig zonder onderbouwing de stelling in dat als je lichaam het kan overleven dat ding om je pols het ook wel redt. En anders heb je een stilstaand horloge met een mooi verhaal voor in de kroeg :slightly_smiling_face:

1 like

Dus dit horloge is gemaakt voor als je van plan bent vanaf 10.000 ft hoogte uit een vliegtuig de zee in te duiken? :thinking:

1 like

Ik doe m’n beater om morgen en geef jullie het antwoord wel :poop:

1 like

Zoiets ja :joy: Naam van het model is Skydiver. Niet meer en niet minder. Met uitzondering van diameter, dat is wel wat meer.

1 like

Is dit niet wat? De naam klinkt wel toepasselijk…

Top horloge!

1 like
5 likes

Neptunian=Neptunus ( zeegod Romeinse mythologie )
Divewatch, spreekt voor zich :wink:

1 like

Max altitude van de Chinook is 20k ft, dan zit je ongeveer op 0,5 atm. Dat is niks…

Behalve als je van de rode petten bent, dan is het wel heftig natuurlijk…

2 likes

We deden simpelweg onze plicht voor het vaderland.

2 likes

:rofl::rofl::rofl:

1 like

Vriend, die missie is classified. Inmiddels …. was classified.
Trouwens, de typische springhoogte is 12.500 feet. Daar merkt geen enkel klokkie iets van.

1 like

Bedankt!
En 7 centimeter diep in de inboedel van Ome Cor? Ik vraag dit voor een vriend.

Het verschil in druk tussen ons en de ruimte is slechts één atmosfeer.

Duiken is moeilijker dan hoogte.

1 like

Kwestie van een bezoek brengen aan de juiste parkeerplaats.

1 like

Anders gewoon een gshock omdoen. Meeste militairen dragen die ook gewoon. Automaten zijn toch echt net te fragiel eigenlijk.

3 likes

Wel apart dat je dan gaat skydiven :thinking:
Succes morgen

1 like