Dus omdat je geen zin hebt om je horloge af te doen voordat je gaat skydiven wil je een horloge dat tegen skydiven kan? Je gaat daar naar op zoek, bestelt hem ergens, pakt dat ding uit, maakt er waarschijnlijk een paar foto’s van en wellicht een NA topic, om vervolgens je horloge af te doen zodat je voor het skydiven dit horloge om kunt doen… Vat ik het zo correct samen? Dit is tot nu toe wel de slechtste reden die ik heb gezien om een nieuw horloge te kopen. Maar eerlijk is eerlijk, dat is wel wat we hier de helft van de tijd doen natuurlijk op dit forum; slechte excuses verzinnen om nog een horloge te kopen.
Conclusie:
Conclusie 2: ik zou ipv een horloge een hoogtemeter om doen…
Zeg nou zelf, ziet er toch meteen veel vetter uit dan dat lullige Edoxje waar @Fate_Amenable_To_Change het over had
Dat is waar ook, tijdens het scrollen alweer vergeten In dat geval neem ik volledig zonder onderbouwing de stelling in dat als je lichaam het kan overleven dat ding om je pols het ook wel redt. En anders heb je een stilstaand horloge met een mooi verhaal voor in de kroeg
Vriend, die missie is classified. Inmiddels …. was classified.
Trouwens, de typische springhoogte is 12.500 feet. Daar merkt geen enkel klokkie iets van.