Gewoon een krantenwijkje erbij nemen
Kranten is zo 1992
Niet echt lollig , weinig inkomen hebben sucks bigtime , en heb een vermoeden dat JamesT er weinig aan kan doen.
Says who?!
Jij verzameld kranten toch?
Linksom of rechtsom, het blijft altijd je eigen keuze om werkloos te zijn. Het is alleen de vraag of (en hoe lang) je er moeite in wilt steken of het op een gegeven moment maar accepteert dat het niet anders gaat worden.
*ik heb het niet over personen die volledig zijn afgekeurd en niet kunnen werken.
Als je gaat klussen pak je zo 100 per dag, belastingvrij
De Fiod leest mee. Sssst.
Weet je hoe lastig het is om een baan te vinden als 50+er?
Ongeacht wat je opleiding is of wat je vorige baan was,je carriere voortzetten na een paar maanden WW is heden ten dage heel moeilijk.
Alleen Chinese kranten voor zân verkoopfotoâs
Gelukkig vul je dit zelf even aan al.
Was op zich ook niet nodig, want die zijn niet âwerkloosâ in de zin van de WW
Hij kan er vast weinig aan doen, maar hij hoeft er niet zo mee te koop te lopen.
Eens. Ik maak het vaak mee in mijn baan, maar blijf erbij dat de aanhouder wint. Het is alleen de vraag hoeveel je erin wilt investeren.
Sommigen moet je gewoon laten brallenđ
Wat heeft de FIOD er mee te maken? De belastingdienst kan ik nog enigszins begrijpen, maar de FIOD?
Ja, want dat roep je zoân beetje elke keer dat je de kans krijgt
Bandschuurmachine erover, niks aan het handje
Toch kwam er deze week nog een mooie nieuwe Tuna binnen, zag ik en was de vakantie naar de VS als ik me niet vergis! Dat dit met een karig inkomentje mogelijk gemaakt is getuigt wel van skills! En ook van wilskracht en een ijzeren discipline!
Hulde! Wie neemt @James_T_Kirk aan?
Ik ben nog niet klaar met dat glaasje
Ja; 0
Ja, vĂĄst! Ik ben 60, de banen liggen voor het oprapen!
Als je je belastingteruggaaf en je vrouwâs vakantiegeld opspaart, kun je je een TWEEDEHANDS tuna en een reis bij je familie in de VS in het laagseizoen nèt veroorloven. Er staan niet voor niks zoveel horloges van mij in de marktâŚ