Goeie. Werkt idd uitstekend.
Wist jij wat er allemaal met je bedpartners was gedaan voordat jij er bovenop ging? Relativeren kan zo mooi zijn
Een verandering aan het forum voorstellen? Hoe durft u? Dat gaat nooit gebeuren!
Of met groenten die je koopt?
Daarom heb ik ook altijd een draagbare accu en een zeer sterke UV lamp bij me. En een Hazmat pak. Zeker in de supermarkt.
Het verkoopgedeelte heeft nu de indeling van het forum: tekstueel en ingedeeld naar laatst toegevoegde (up)bericht.
Volgens mij is hier veel te winnen in gebruiksvriendelijkheid, gericht op het kopen en verkopen.
O.a. door gebruik van categoriën die te filteren zijn (horloge, zakhorloge, quartz, handopwinder, bandjes…), berichten chronologisch sorteren op datum van toevoegen (zonder onoverzichtelijke geüpte berichten bovenin), mogelijkheid tot sorteren op prijs hoog/laag, etc.
Ik heb een tijd niets op MP gezet vanwege de knaakbiedingen en funbieders echter krijg ik de laatste tijd ook op HF dezelfde onfatsoenlijke mensen die reageren, vragen van alles maar ineens laten ze niets meer horen, waardeloos.
Ik werk in de traumazorg, dus " lichaamsappen" is my middle name. Ik ben wel tegen alle denkbare smerigheid ingeent, dat dan weer wel
On topic: Maak nette ads met veel duidelijke foto’s, stop moeite in je verkooptopic. Kap met die vraagprijzen, maar zet meteen een scherpe prijs neer. Vroeger was het “buy the seller” maar tegenwoordig andersom door de komst van internet en de vele online marktplaatsen.
Over dat laatste, 80% van de leden zijn spookleden die hier enkel en alleen voor de markt zitten. Ik denk dat dat ook dezelfde lui zijn die op je MP ad met pauperbiedingen komen. Daar geen fatsoen, en hier net zo min. Inshallah.
Ik heb 5 jaar als radiodiagnostisch laborant gewerkt, heerlijk. In de koffiekamer op de bank ploffen na een trauma en nog in je nek de druppels omlaag voelt glijden
Bam! In de Dasty ermee!
Nope, Dasty is gehyped, dus overprijst (jaja en dat voor de Zeeman!) lekker goedkoper alternatief van Action, werkt net zo goed!
Dat viel me op ja, hoeveel Black Bays er ineens langskwamen! Hoe zou dat komen?
Hoe heet dat goedje dan?
PM
Rare naam
PM = Poetsmiddel
Scheelt serieus nog geen 50 cent…
en Dasty is van de Wibra…
Wibra klopt. Weet je wel hoe weinig mijn inkomen is?
Als je dat glas niet had vernaggeld, dan had je voor de komende 25 jaar Dasty kunnen kopen.
Is het echt zo errug/weinig?