Dus datš
Het aanbod is er wel natuurlijk, maar voor mij persoonlijk minder interessant dan pak 'm beet een jaar geleden
Dat kan uiteraard, maar kan voor een ander weer anders liggen.
Als je naar iets specifieks op zoek bent en het komt maar niet voorbij.
Laat onverlet dat het aanbod - zoals geschetst door @marijn - achteraf wel meevalt.
En eigenlijk geldt dat wat mij betreft niet alleen voor de markt.
Door deze opmerking loopt het hele topic in de soep.
Zeker waar. Een horloge waar @NickW weken mee heeft moeten leuren hier op HF was bij mij internationaal binnen een dag verkocht, ik kreeg zelfs 3 pmās er over. Nou verkoop ik wel liever aan de mede horlogeliefhebber hier op het forum dan internationaal maar als het hier zo veel langer gaat duren dan kies ik toch voor internationaalā¦
Klopt, dit forum heeft maar weinig echt actieve leden en dus per saldo een relatief kleine afzetmarkt.
Bij de wat meer āmainstreamā horloges valt het wel mee. Maar vooral bij de echte liefhebbers/niche horloges merk je inderdaad dat de afzetmarkt erg klein is.
Andersom is ook niet erg gemakkelijk.
Het zoeken naar een leuke interessante en toch nog betaalbare dresser hier valt ook niet bepaald mee.
Ik heb sowieso het idee dat dressers het qua populariteit ver afleggen tegen de divers op dit forum.
Misschien ben ik wel te ouderwets ingesteldā¦
klopt, en dat zijn ook nog eens leden die van de hoed en de rand wetenā¦
enne, goede foto s helpen natuurlijk wel
Als je flink wilt flipperen is het misschien niet het juiste platform. Maar het is wel heel betrouwbaar en ik vind dat best fijn. Durf bij de meeste actieve leden blind een horloge te kopen.
+1
Precies dat!!
Waarschijnlijk wel Als ik zie hoe ik soms spulletjes binnenkrijg (niet alleen horloge gerelateerd) dan vraag ik mezelf wel eens af of ik niet te ver ga hoe ik zelf mijn spulletjes verzend of aflever. Ik wil mijn spul top afleveren. Heb ik zelf ook schik in.
Zelfde ervaring. Internationaal gaat vaak sneller.
Ik heb in aantal gevallen niet eens meer de moeite genomen iets op HF te plaatsen, maar ben direct naar internationaal forum gegaan.
Me too!
Oei, dat is wel heel erg smetvrees! Ik gebruik huishoud ontvettter en een nagelborsteltje, dan wil de zooi er wel uit spoelen met warm waterā¦
Je weet nooit wat iemand met een lederen band heeft gedaan. Zijn er wratten, eczeem of SOAās in het spel? Heeft iemand ruwe sex gehad met zijn leren band om? Spettert de persoon bij het urineren en/of zweet hij exorbitant? Ik vind het een toch een risico en koop gebruikt liever een rubber of stalen band welke je goed schoon kunt maken. Leer koop ik liever nieuw.
Ik zou aparte subforums maken voor horloges en accessoires. Nu wordt je onder de voet gelopen door al die bandenparades.