Bewijs graag. Geen #influencer filmpjes of forumkenners, maar van de fabrikanten zelf zoals een Omega die aangeeft dat hun ‘MASTER CHRONOMETER ’ horloge prima tegen golfen kan. Ik ben erg benieuwd waar je mee komt! Tip, zoek bij de fabrikanten op shock resistance. Kom je een heel end mee.
Ik draag mijn horloges altijd tijdens het fietsen en mountainbiken dit doe ik al jaren. Je zou toch zeggen dat hierbij serieuze krachten vrijkomen, maar er is er nog nooit een stuk gegaan.
Maar ik zou je horloges ook niet meer meenemen naar een fotoshoot. Stel dat er eentje in het gras valt,
Laatst was hier iemand op het forum die zo zijn sub vernachelt had.
Als je dan toch mechanisch zou kiezen, neem dan een handopwinder. Mijn probleem lijkt me vooral het zwiepen van de automaat-rotor elke keer, zeker bij enkelzijdig werkende systemen als Miyota’s en de 7750. Die tollen zich helemaal het leplazerus bij elke swing.
Ik was na een duik in de sloot wel erg blij dat mijn Saxonia in de tas zat, dus ik kon nog lachen (en verder spelen). Ik had niet graag met die ALS in de sloot willen liggen.
Had van de week vergeten mijn Breitling af te doen op de drivers range… Resultaat: chronometer wijzer en pootjes wijzerplaat afgebroken… kan gelukkig opgelaste worden , wel 300€ schade…
Vooral een zwaarder horloge voel ik tijdens het golfen, met suboptimale resultaten als gevolg
Ik had iets soortgelijks met m’n 265 gram zware (!) Zelos Hammerhead vandaag. Aan 't eind van m’n eerste daggie van twee weekkies op de lange latten, en wat merkte ik; de staalkanten van m’n linkerski hélemaal bot ! Je skiet dan kennelijk toch teveel uit balans…
Heb helaas geen ander horloge bij me, dus dán maar 13 dagen horlogeloos verder skiën.
Keertje spelen is altijd leuk!
Misschien in het voorjaar even een met wat HF’ers een leuke baan opzoeken. Ook wel lekker als de horeca het ook weer doet.