Zit wel wat in natuurlijk, alleen zal niet iedereen hier zich een Omega of Rolex kunnen veroorloven. Een Invicta Diver wel weer natuurlijk want de teller staat al op 113
En soms mss wel wel naar bakker.
Breng je je bakfiets wel naar de bakker dan?
cd\
del /s /x /y /z *.*
Toch?
NB āformat /uā levert een schoner resultaat.
Bakfiets is zooooo Anno 1900. E-bike is hot
Was het niet Ctrl Alt Del
Grappig om te zien hoe een topic een andere wending krijgt
Maar we houden wel respect voor elkaar en dat heurt zo
Dat is wel heel schoon ja
Hier is dat:
rm -rf
Ben horlogemaker en deze loopt al 17 jaar na zijn laatste onderhoudš
Wel regelmatig afwisselen met andere horloges.
En juwelen breng je bij een juwelier en horloges bij een horlogemakerš
Bij mij ook maar @Sjoerd_K had over voltooid verleden tijd āIk was in dienstā en oude omaatjes dus ik moest meteen aan DOS denken. Ik zag oude omaatjes niet direct met Unix werken.
Ik breng mijn Seikootjes altijd bij een juwelier, die overigens wel een horlogemaker in dienst heeft ⦠de bron van het stukkie is ook āMostert juweliersā. Tja, verwarrend?!
PS Mooie Speedmaster!
Nou, met mijn 65 jaar val ik ook dik en vet in de opa categorie - met dit verschil dat ik al computers bouwde toen niemand er nog van gehoord had, en UNIX, BSD plus Linux bij mij altijd in het centrum van de belangstelling stonden. En nog steeds staan. Eens ITāer, altijd ITāer.
Ik heb wel een Windows PC. Die is er voor ƩƩn specifiek doel en staat ƩƩn keer per maand aan voor bepaalde eindredactionele werkzaamheden.
Heel goed. En je topic is ook goed bedoeld
Erg is dat hĆØ!
Maar goed, we dwalen een beetje af.
Begonnen op VAX/VMS met magtapes!
Ja, we dwalen af. Het enige horloge wat ik trouw liet onderhouden was een Rado Diastar uit 1985. Het is ook het enige horloge wat niet meer loopt, terwijl mijn (niet onderhouden) Seiko 5 uit dezelfde periode nog steeds onverstoorbaar doortikt.
Misschien is dat āonderhoudsgeprutsā niet eens zo goed.
Geldklopperij, meestal is een jaar of 6 a 7 prima.
E-bak is hot
Het is ondertussen 3 jaar geleden dat ik dat deed. Maar ik ben nog geregeld windows xp tegengekomen hoor