Horloge op de foto zetten

Deze vind ik ook wel geslaagd.

En een heel lelijk horloge, maar wel een scherpe foto

Ik weet dat het scherper kan, maar ik heb het net 1 week (de tent en camera). Moet dus nog wat spelen met licht, invalshoeken etc.

Het begin is er, nu zien uit te breiden naar mooiere en betere fotos. :slight_smile:

Oefening baart kunst , Jaap-Wim :slight_smile:
ik krijg meestal de beste resultaten met getemperd daglicht, horloges met hoogglans zwarte wijzerplaten
zijn meestal een crime, om die goed voor je lens te krijgen.
groet, André

Oefening baart inderdaad kunst Andre.
Het gaat me steeds beter af :

prima toch (tu)

Heel Mooi plaatje Peter,
en die Carrera is ook velen malen mooier dan de rest van die modellenop de achtergrond :slight_smile:
groet, André

Ben een beetje aan het spelen geweest met Nero Photosnap kan je leuke dingen mee doen.
Zie hier mijn Tag :

Onder water.

Oud gemaakt

Caleidoscoop

leuk gedaan

Ik ben bezig geweest om een wristshot te maken, maar dat lukte me voor geen meter.

deze zien er toch prima uit

soms als ik een foto neem dan zoek ik net zolang totdat ik een hoek heb waaruit ik minder last heb van spiegelingen.
bij deze was het een heel gezoek om de zon die achter de wolken zit er op te krijgen, maar gewoon het klokje verdraaien totdat hij in de juiste hoek staat.

deze is vrij simpel , flitser uit , en stil houden
ik leg het horloge klaar op een schap in de kelder bij de lamp , ik stel mijn toestel in en ik klem deze ook op de plank met mijn hand zodat de camera niet beweegt tijdens het foto nemen , het toestel pakt hier nl een vrij lange sluitertijd
ik heb hier de kroon uitgetrokken zodat de secondenwijzer stil staat anders had je mooi een streepje gezien van +/- 2sec