De Seiko vind ik er ook prachtig uitzien. Echter is het voor mij onbekend of een Tissot meer kwaliteit levert of een Seiko.
Er staat er eentje te koop in het verkoop-gedeelte van dit forum Hou je nog geld over voor een fantastisch etentje!
Ga voor de Tissot Visodate, eerste keuze en je vindt “vooral” de visodate mooi; maak hier een GEZOCHT: Visodate topic en je kan er zeker eentje voor 350-400 bemachtigen; ben ik vrij zeker van.
Dank voor de reactie. Door mijn risicoaversiteit vind ik een tweedehands horloge kopen echter wel vrij spannend. Je hoort namelijk veel verhalen van verkopen die misgingen. Ik dus denk ik toch liever een eerstehands exemplaar waar je iets meer voor betaald
Kijk aan! Ik neem aan dat, indien TS over zijn fobie voor tweedehands heenkomt, ik een stukje provisie krijg vanwege de reclame? Dat zou eerlijk zijn.
Ik weer het nog niet zo zeker. Ik zou dit nog wel met mijn ouders moeten overleggen aangezien zij ook deels aan de financiering meedoen
Daar hoef je hier op HF niet bang voor te zijn… .we hebben hier ook een ‘Ervaring met verkoper’ topic en als het niet goed gaat met een verkoper is die zacht gezegd zijn reputatie kwijt
De optie hierboven( prachtig blauwe wijzerplaat met een betrouwbaar uurwerk van Seiko) is echt een mooie optie en als nieuw
Ik moet zeggen dat ik deze ook zeker het overwegen waard vind
Hahaha.
Is nu onderdeel van Citizen…
Je bent natuurlijk nieuw in the game, maar 1. dat horloge is een paar maanden oud en gaat waarschijnlijk weg uit wisseldrang en 2. Van Ron @Tempus_Fugit kun je blind een horloge kopen. Dat zit wel snor.
En je krijgt echt waar voor je geld bij Seiko, ze zijn prachtig. Ik vind de stalen band niet mooi, maar zet er een vintage leertje op en voila.
Ik zou wel zeggen Visodate > nieuwe versie van de cocktail. Maar een visodate is dan ook duurder.
Moet je ook even rustig over nadenken. Maar ik heb twee horloges op dit forum gekocht, waaronder dus die blauwe Seiko. Je hebt geen officiële garantie, maar mijn ervaring is dat mensen eerlijk zijn over het horloge, er netjes mee om zijn gegaan en dat de prijs een stukje lager ligt dan bijvoorbeeld op Marktplaats. En meestal doen ze ze weg omdat ze teveel horloges hebben of een duurdere willen. Het scheelt je voor een horloge van 400 euro nieuw meestal een euro of 150 of meer. Van dat geld kun je dan bijvoorbeeld een Seiko 5 of een Oriënt Bambino kopen en dan heb je zomaar twee dressers. En allemaal automaten.
Fabrieksgarantie is toch gewoon overdraagbaar? En over het algemeen zijn de prijzen hier op HF hoger dan op MP.
Dat eerst is een goed punt dat ik uit het oog verloor. Dat laatste wist ik niet. Shocking.
Zoals hiervoor ook al genoemd, een Tissot Visodate of Seiko Cocktail. Ik heb ze allebei, en allebei toppers. De Visodate die ik heb is uit de nieuwe serie met donkerblauwe dial en Milanees bandje. Overigens weer ietsje duurder.
Tenslotte zouden de Seiko SRPA023 (zilver/wit) of SRPA025 (ijsblauw) ook leuke automaat opties zijn, die je voor onder de € 400 zou moeten kunnen vinden. (laatste 2 plaatjes).
.
Is er ook een plugin voor Chrome waarmee ik bepaalde woorden en zinnen die bepaalde woorden bevatten automatisch kan laten verbergen?
Vraag dit aangezien ongeveer de helft van dit soort topics eindigen in een soort Seiko-adoratie topic, en ik heb echt he-le-maal niets met het merk. Ik denk dat mensen hier juist voor advies komen als ze de usual suspects niet mooi vinden.