Deze staat op het te koop gedeelte. Verkoper is leuke kerel met verstand van BBQ.
Gooit nu iedereen z’n eer en glorie overboord voor een paar centen;-) wel weer wat geleerd vandaag! Thnx
Op het te koop gedeelte staat een vapaus veli dress watch te koop. 38mm weliswaar maar omdat ie all dial is draagt zoiets groter.
Orient star is ook mooi in je budget
Of in titanium een orient met prachtige dial
Kijk eens bij Geckota watches van Watchgecko
Diverse stijlen, goede uurwerken en kost niet de wereld
Dus eigenlijk nu “Zwitsers met een vleugje Japan”? "
Jip … denk dat ze gewoon verder mogen gaan met hier en daar aanpassingen vd leiding van Citizen of zoiets…
Bulova nu ook van Citizen…
Rond deze prijs zit er bijna altijd het obligate ETA uurwerk in.
Het maakt dus niet zoveel uit wat je koopt.
Ga op je smaak af.
Allen dank voor jullie hulp. Ik ga eens goed nadenken nu ik genoeg opties heb gekregen. Jullie horen nog wel wat het geworden is!
Wat zijn nu je ‘top picks’?
Mijn top picks op het moment zijn: Tissot Visodate automatic, Tissot lelocle, Seiko cocktailtime, Seiko presage srpa13j1 of de Frederique Constant Slimline
Geen Hamilton erbij ?
Een Frederique Constant Slimline voor rond de €400 wordt wel een uitdaging.
Second hand?
Als ik je een tip mag geven: er staat een mooie Hamilton Jazzmaster met veel banden in het blauwe deel. Verkoper @hunk is een aardige vent en zeer correct.
Op ebay worden op grote schaal Clycine horloges gedumpt, zelfs met alle extra belastingen nog een koopje.
De mijne is al onderweg.
https://www.ebay.nl/str/Glycine-Direct?_trksid=p2047675.l2563
Geen Einzeiger.
Ik zie ze hier niet langskomen. Met wat geduld en een beetje geluk zou het wellicht kunnen voor rond de vier honderd.