Horloge spijt 2018

Zeg ik iets anders dan? :wink:

1 like

Meeste spijt van mijn Explorer II 16570 polar dial te verkopen… :roll_eyes:

De oude of de nieuwe versie? De oude komt uitgebreid aan bod in de eerste Bourne film, altijd een mooi horloge gevonden…

Dit vind ik persoonlijk zeker geen miskoop!

Het is een NOS 2006, niet de Bourne. Op zich niks mis mee, maar niet meteen waar ik echt naar op zoek was. Althans, zo blijkt achteraf.

1 like

Geen echte spijt, soms een leermomentje gehad maar absoluut geen dure gelukkig. Of een horloge gekocht via Hongkong om vervolgens een soortgelijk type te krijgen die van mijn opa is geweest. Dus andere direct weer verkocht voor paar tientjes verlies. Ach ja…

Spijt is een groot woord, maar een aanschaf die ik liever niet gedaan had, aangezien ik er niet vanaf lijk te komen, is mijn Speedmaster automatic 3513.50.

Ik heb die van mij nog steeds niet :sweat_smile:

Maar, hij is onderweg!

1 like

de mijne blijkbaar nog steeds niet.

1 like

Ik vind hem ook zeker tof! Het is natuurlijk een vintage he, elk krasje etc heeft een verhaal.

Kan je niet ergens een wijzerplaat vandaan ritselen?

Wekelijks ben ik aan het zoeken, maar voor het eerst in maanden nu pas een hit van een verkoop advertentie.
Nergens is een dial te vinden.

Zo denken veel andere leden er ook over! :wink:

1 like

Nog steeds balen dat ik in augustus een aankoopovereenkomst had over een Speedmaster TinTin en de verkoper finaal, toen ik het geld al in huis had, vlak voor ophaling de deal opblies… :frowning:

2018 is een drama jaar geweest

Stappen in chronologische volgorde

    • Mijn Tudor BB41 & IWC Ing 3239 verkocht om een OP39 te kopen
    • Mijn SMP300 Bond geruild tegen SMP Master 300
    • Mijn OP39 + SMP Master 300 bij Ramon ingeruild op een Sub No Date
    • Mijn Sub No Date Gestolen

Wat een kapitaal vernietiging

Kortom 3 horloges minder en geen budget meer over

Had graag nog gewoon mijn Tudor BB41 , IWC 3239 & Omega Master 300 gehad
Hard door het lot op de vingers getikt voor het flipperen

Misschien voor volgend jaar mijn EP 42 eruit en met een Explorer naar One Watch Only

5 likes

Zo, 2018 is echt een slecht jaar geweest voor je. Sterkte.

Wauw dat klinkt wel als een waanzinnig rotjaar! Sterkte! Hoe is je Rolex gestolen als ik vragen mag?

Oei, heel pijnlijk dit :persevere:

Dat is idd een triest horlogejaar. Op naar een beter jaar en dat de horlogegoden je beter gezind zijn!

Hotelkamer Vegas :wink:

Pfff wat moet dat een ongelooflijk kl*temoment zijn geweest zeg. Nachtmerriescenario zeg maar. Ik hoop dat 2019 een mooi jaar voor je gaat worden!

2018 is ook een jaar geweest waarin immateriële zaken tot heroverweging van de “hobby” hebben geleid
2019 Explorer als Daily Watch, de overige twee voor het sentiment

2 likes