Horloge tijdens je favoriete sport

Hi!

Er zijn al zat topics waarin je kwijt kunt welk horloge je wanneer draagt, maar volgens mij niet wat je draagt tijdens je favoriete sport. Zelf roei ik graag in een St. Ayles Skiff (http://m.sloeproeien.nl/st-ayles-skiff/). Toen ik voor de eerste maal roeide, droeg ik mijn Vostok Amphibia. Geen horloge om is als WIS natuurlijk ondenkbaar :sweat:… Inmiddels draag ik een TomTom Runner Cardio GPS om de lichamelijke vooruitgang bij te houden en te zien waar we hebben geroeid. Erg leuk!
Wat doen jullie aan lichamelijke beweging en wat voor horloge draag je dan? En waarom juist die?

Ik ben benieuwd!
Grt Jelle.

Edit: met een foto natuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mooi plaatje van één van onze skiffs:

2 likes

Geen foto?

1 like

Jaja… :thumbsup:

1 like

Voetbal: geen. Daarmee loop ik alleen maar de kans om mezelf en anderen te verwonden.
Cricket: geen. Niet prettig om de pols met gooien en vangen en je loopt het risico dat hij kapot gaat.
Hardlopen: hele oude Casio met stopwatch als ik mijn vaste rondje ren, als ik langer ga lopen dan neem ik ook mijn telefoon met Runkeeper app mee.

1 like

Daar ben ik nog wat huiverig van, een smartfoon op het water. Mijn huidige is wel waterdicht, dus zou best moeten kunnen. Volgens mij kan de TomTom wel syncen met apps als Runkeeper maar ik gebruik de TomTom Sports app. Geeft veel info.

1 like

Mijn Garmin 235 neem ik altijd mee op pad. Met hardlopen en fietsen… Racefiets en ATB.

1 like

Judo, geen doe ik alleen mezelf en anderen mee pijn. (Draag alleen tijdens conditie en kracht trainingen een bluetooth hartslagmeter )

Powerliften; geen

1 like

Ik droeg altijd deze om de pols. Helaas gaat het trainen en sporten niet meer tegenwoordig

1 like

Tijdens het beoefenen van historische Europese krijgskunsten (vooral langzwaard in mijn geval) is het dragen van een horloge even nutteloos als onverstandig.

4 likes

Garmin forerunner 220 voor hardlopen

1 like

Deze weer aan het opladen in de zon voor een rondje hardlopen/sportschool (Valt er ook goed aan te zien dat die in deze omstandigheden gebruikt wordt :frowning: )

2 likes

Tijdens sport wil ik niet op de hoogte van de tijd zijn, dus draag ik geen horloge. Wel dit… Altijd fijn, wat extra polsondersteuning.

En dat wissel ik af met dit, afhankelijk van de oefening die ik ga doen. Deze zijn voornamelijk voor tijdens het deadliften en dan ook de echt zware lifts, dat m’n handen het gewicht eigenlijk niet meer kunnen hebben.

Dom Mazzetti approves :wink:

3 likes

Tijdens Ballroom dansen ook niks om… Weet niet zeker of er officiële regels voor zijn, maar je bent zeker van commentaar als je horloge onder je mouw uit komt…

Tijdens trainen draag ik gewoon wat ik op dat moment draag.

1 like

Heee nog een powerlifter. Hier ook! Doe je ook wedstrijden?

On topic: geen horloge tijdens trainen.

2 likes

Tijdens dit:

Altijd deze:

Aangezien het omegamatic uurwerk in de mijne is vervangen door een quartz uurwerk en dit mijn enige niet automaat is…

3 likes

Tijdens het hardlopen deze:

Tom Tom spark 3. Perfect voor programma’s zoals interval etc.

Tijdens het fitness heb ik altijd mijn telefoon om de gewichten te noteren en bij MMA draag ik geen klokje.

1 like

Een Garmin Forerunner zoals velen hier zie ik. Net klaar met me rondje.

1 like

“Duurtesten”… kijken of ie tegen de trillingen kan… 'k trek iets van 40 Pond… daar komen wel wat trillingen bij vrij als je de pees lost.

4 likes

Wat lokale meets gedaan hier in België. De scène is hier ook goed dood. Doe het meer in functie van mijn Judo en cut dus nooit gewicht voor meets.

Niets echt om naar over huis te schrijven, 145kg Bench, 240 deadlift en 220 squat op BW van 96kg. 21jaar toen.

Nu offseason en door het examen /studentenleven schommel ik rond de 102. Volgende lente eens diep cutten terug naar -90.

2 likes

Dat zijn prima getallen, vooral als je 3kg zou droppen.
Ik ben aan het optrainen voor het NK momenteel in december. Alleen nog steeds terugkomend van zware blessure in januari :frowning:

2 likes