Horloge tijdens je favoriete sport

Wow, cool. Maar is het niet riskant dat je in een noodsituatie de halter niet meer gemakkelijk kunt loslaten?

1 like

Is geen probleem, je moet alsnog wel redelijk stevig knijpen. Dus als je loslaat wikkelt het hele spul gewoon af. Maar ik probeer ze per definitie zo min mogelijk te gebruiken. Bij deadlift doe ik tot 140-150kg (afhankelijk van hoe goed ik me voel) met een over-over grip, daarna ga ik over op een over-under grip. En als dat niet meer lukt pak ik de straps er pas bij, vanaf de 170-180kg. Laatste record lag op 210kg. Best tevreden mee. :slight_smile:

2 likes

Dan zal je grijpkracht nooit heel veel verbeteren he.
Heb je ook wel eens gedeadlift met magnesium?

1 like

Heb ik zeker meerdere malen geprobeerd en ik doe ook diverse oefeningen om het te verbeteren, alleen het gaat echt heel langzaam om m’n knijpkracht te verbeteren. Gebruik zo nu en dan ook fatgrips en dan op een lager gewicht liften.

Al met al mag ik niet klagen met alle blessures die ik ondertussen achter de rug heb, vind ik. Ben geen pro/competitief lifter en ambieer het ook niet.

Bench: 130KG
Squat: 180KG
Deadlift: 210KG

Op 107KG lichaamsgewicht.

Zit overigens op het moment op een behoorlijke cut, ben van 125KG naar 107KG gegaan in tijd van 8 maanden. Ooit op top 140KG (BMI van 1 miljard ongeveer) gewogen. Het is een lange weg, maar we komen er wel! Doel is om richting de 95/100KG te gaan op grofweg 11% bodyfat. Vind te shredded niet tof.

3 likes

Heb je al meer wedstrijden gedaan? Grote kans dat ik je dan wel eens rond heb zien lopen.

@GhentWatch zo dood is de scene toch niet in belgie? Lopen echt een paar belachelijk sterke gasten rond. :wink:

1 like

Vorig jaar sbd cup, dit jaar DRC cup. Beoefen de edele sport der powerliften pas iets meer dan anderhalf jaar. @koekoek

1 like

Is wel netjes hoor. Nu schat ik in dat je een flinke kerel bent met 96 kilo destijds.

Ik blijf met mijn 1.76 rond de 100 kg drukken. Kom niet verder. Al is mijn training niet gericht op powerlifting, frustrerend is het wel


1 like

Nice! In ieder geval veel succes met je trainingen naar het NK toe. Vorig jaar liep ik op het NK met de Flipper it Forward Turtle :wink:

2 likes

Thanks! Vorige jaar was ik aan het laden en vangen op B-plankier. Nette G-Shock rangemaster om :wink:

Ben je er dit jaar ook?

1 like

Ik heb pas deze opgehaald voor dezelfde sport. TomTom Golf.
A.s. weekend voor het eerst proberen.

2 likes

Roids it is! :sunglasses:

Zonder gekheid, je natuurlijke plafond aantikken is echt frustrerend inderdaad. Ik blijf echt steken op m’n armen op dit moment, komt geen beweging meer in.

1 like

Ik moest een vriend coachen. Met alleen spotten is een g shock natuurlijk beter maar met alleen wat kaartjes invullen kon de Turtle wel vond ik. Ik weet niet of ik er dit jaar ben, mischien dat ik alleen de livestream kijk.

2 likes

Mochrlt je gaan, laat ff wat weten. Altijd leuk HF’ers te ontmoeten :slight_smile:

2 likes

Tijdens voetbal geen horloge. Kans op verwondingen is dan aanwezig.

Hardlopen ook zonder horloge maar met de runkeeper app. Wellicht ga ik eens een sporthorloge proberen tijdens het hardlopen

1 like

855 calorien, hatseflats. Je mag bijna twee Snickers eten :sunglasses:

1 like

Laat dat nou net mijn favoriete chocoladereep zijn! :kissing_closed_eyes:

2 likes

3 likes

Tijdens lopen en trekking


En dan in combinatie met de Oregon 450 :wink:

1 like

Ik hoop voor je dat ze niet met de emissietests hebben gesjoemeld

2 likes

1 like