Horloge tijdens je favoriete sport

Nu nog net iets flinker, met 102 :stuck_out_tongue:

Texas method met Bench 2x per week heeft wonderen gedaan voor mijn bench terwijl ik op 5/3/1 bleef stallen. (AMRAPS halen geen probleem maar mijn echte 1RM ging maar niet omhoog)

1 like

Ik ben een intensief sport kijker en beoefen het dan ook zoā€™n 20 uur per week.

Kan gelukkig wel elk horloge om tijdens de inspanning

6 likes

Ik draag, buiten bij tennissen of watersporten, geen horloge. Bij het volleyballen zou dat nefast zijn voor mijn polsen. Destijds kon ik geen horloge om in mijn keeperpak (hockey).

1 like

Tennis: Geen horloge, zit niet lekker. Al zou ik de RM van Nadal best willen dragen tijdens een potje tennis.

Mountainbiken en hardlopen (nou ja, ā€œmountainā€ en ā€œhardā€) : De TomTom Spark Cardio. Prima horloge om je sportprestaties en routes in vast te leggenā€¦

1 like

Ah @daffie is ook een professional op dit gebied. Ik win het niet van hemā€¦ :smile:

2 likes

5/3/1 is ook eigenlijk een heel slecht powerlifting programma. Icm met Judo wel goed als algemene krachttraining. :+1: Ik heb zelf ook TM gedaan maar dat is niet echt een programma voor gevorderde lifters.

1 like

Ik vind mezelf niet echt een gevorderde lifter daar moet mijn bench toch echt wel over de 150kg voor gaan en mijn dead naar 250kg+ niet?

Train eigenlijk niet echt als een powerlifter inderdaad. Blijft in functie van mijn Judo en includeert dus enorm veel cleans, BORs etc.

1 like

:grin: Van harteā€¦je wint hiermee de ā€˜Open-Deur van het jaarā€™ prijs :trophy:

3 likes

De bal werd al voorgespeeld, ik hoefde hem er alleen in te tikken :soccer:

1 like

You need me!

2 likes

GVT!! Mits je vorm perfect is en je geen last hebt van je gewrichtjes. Als je blessuregevoelig bent, kan ik het ook echt niet aanraden. Het volume is belachelijk hoog, maar het resultaat ook.

1 like

Ik mag geen horloge om tijdens de sport. De sportsergeant bepaald wat mijn tijden moeten zijnā€¦ :sweat:

2 likes

:thinking:

2 likes

Niet slecht toch??

Twee jaar terug toen ik nog fanatieker trainde pakte ik 130kg op de bank, 230kg deadlift en squat 170kg bij een gewicht van 81kg.

Ojaā€¦ ik draag wel lekker mā€™n Suunto Core dan!

2 likes

Lifts zijn zeker niet slecht. Genoeg mensen die dat nooit zullen halen. Het gaat voornamelijk om hoe snel je nog progressie kan maken. TM gaat nog uit van wekelijkse progressie dat je iedere week een stap zwaarder kan. Natuurlijk kan je dat met deloads etc wel oplossen. Ik vond TM zelf te weinig volume, vooral op bench. Als je primair een andere sport doet is dat natuurlijk juist voodeel omdat teveel volume je dan zou slopen.

1 like

Ik zweer bij high-frequency.

En naast Seiko fan ook Sheiko fan :wink:

2 likes

Laatst weer eens gesport. Ik mag bij het schaken gewoon de Orion om houden. Doen ze niet moeilijk over. En op zich ben ik inmiddels best goed het gewicht van de stukken. Dat lift ik tegenwoordig zo weg.

6 likes

Dat kan ik allemaal niet betalen :wink:

3 likes

Garmin Edge 810, de tijd aflezen lukt er ook op!

1 like

Heb zelf ook voor TM geswitcht naar 2x Bankduwen en geen OHP (is ranzig overpowered tov mijn andere lifts en veel schouderproblemen door imbalans) en ingevuld met Joker sets enzo. Is al weer een goede maand geleden dat ik getraind heb eigenlijk, examens vakantie uitgaan, schande eigenlijk :stuck_out_tongue:

Volgend seizoen eerst weer eens een maand of 4 TM runnen om terug in de groove te geraken en eens evalueren waar mijn zwakke punten liggen en daarrond trainen (misschien met een Smolov cycle o.i.d) judo mag dit seizoen even naar de achtergrond. Wil wel eens een BK meepikken in de -93 als ik dan 23 word.