Klopt, 4 roeiers, een stuurman en een plekje voor een eventuele drenkeling voorin. Meestal ben je met z’n vijven, maar bijvoorbeeld bij de Great River Race volgend weekend in Londen is een bemanning van 6 man vereist.
Die is gaaf! Ga je meedoen?
Die is zo leuk omdat er met alles wat kan varen mee word gedaan.Zelfs met drakenboten. Helaas zelf nog nooit aan meegedaan.
Nee, ik doe zelf niet mee helaas. Er gaan wel 3 teams van ons naar Londen.
Lijkt me erg gaaf om een keer mee te maken, misschien volgend jaar maar eens proberen.
In Noorwegen hebben ze boxen 35 jaar lang verboden omdat stoten tegen het hoofd gewoon niet goed voor je zijn. De hoeveelheid voormalig vechtsporters (en ook American Footballers, trouwens) die, ahem, neurologische- en cognitieve probleempjes hebben is dan ook groot. Ik zou het bij deadlifts houden.
Overigens zeg ik dit uit gezondheidsoverwegingen. Ik heb geen moreel standpunt.
Ik zeg altijd ‘beter een stoot op je sofa dan een stoot op je bakkes’.
Zolang je niet traint voor wedstrijden of op wedstrijd niveau traint (mwa, mooie zin!) valt het allemaal wel mee. Ik gebruik het voor conditie en snelheid. Ik werd snel lomp en buff van fitness.
Ik denk dat het koppen van een voetbal op full speed harder aankomt dan lichtjes sparren.
Dat worden we allemaal. Dus lekker gaan schermen of klimmen als tegenhanger.
Helaas ik niet. Na 3 jaar trainen er alsnog uit zien alsof je nooit een gewicht aan hebt geraakt
Net als mijn held draag ik geen horloge tijdens het sporten
Badminton
Hahaha ja, inderdaad. Maar dan niet op de camping, hoor…
Gewoon met de veteranen, 2-3 x per week 2 uurtjes doen alsof we nog allemaal kans maken op een Olympische titel. Snelheid is eruit, techniek niet
Maar we komen niet meer aan de snelheden van de hedendaagse helden, die slaan tussen de 400-500 km/h…
Klopt, voeding was altijd een groot probleem . Veel last van darm problemen en daarom ook gestopt.
Ah dat is vervelend.
Gezonde voeding komt dergelijke complicaties toch alleen ten goede?
Hier ook geen horloge tijdens het sporten.
Strava op de iPhone en gaan! Hoe lang ik erover heb gedaan zie ik achteraf wel
Ligt aan de mate van de intoleranties…
Who needs brains when you got gains?
Zonder dollen, ik heb er ook genoeg over gelezen en ik vind het jammer. Want buiten het feit om dat tot pulp geslagen worden voor je lol (of wat voor reden dan ook) niet cool is, vind ik de sport met de techniek er achter wel tof.
Maar als je nog leuke suggesties hebt voor een sport: I’m all ears. Met golf veeg ik je sowieso van de baan af
Nice! Ik blijf twijfelen over een golfhorloge. Ik heb nu een app op mijn telefoon, doet het op zich ook. Maar ja, dan moet je dat ding weer uit je zal halen…
Ik nodigde uit tot schaken, maar dat werd genegeerd.
Hoe dan ook, een robbertje golf kan, als we maar geen resultaten gaan schrijven. Dat reduceert me tot een briesende Neanderthaler.
Om het terug on-topic te doen zijn: @Gijsbertjan, ik heb zowel met mechanische als quartz horloges om de pols golf gespeeld, en nog nooit een afwijking bespeurd. Of ik sla als een watje, of het doet gewoon niet veel met het horloge. Het was geen Richard Mille.