Horloge tot €550,-

Beste leden,

Ik ben op zoek naar een horloge tot €550,-

Voorwaarden:

  • Nieuw
  • Automatisch
  • Saffierglas
  • Lederen band

Iemand tips!?

Dank alvast!

2 likes

Tissot Visodate! :slight_smile:

https://www.boumanonline.nl/tissot-visodate-automatic-3-t0194301603101?channel_code=544&s2m_product_id=13937&utm_source=adwords-shopping&gclid=CjwKCAiAjuPRBRBxEiwAeQ2QPplKYVDbeu_39goenyW-dCf8roainnn91cKk2ncHQPVPzYqJg_XeXxoCN1cQAvD_BwE

6 likes

Kan weer dicht… :grin:

4 likes

Wat voor soort horloge zoek je? Ik neem aan dat je geen duiker zoekt, omdat je een leren band op het horloge wilt.

Hamilton heeft wat modellen in die prijs categorie. Bijvoorbeeld de Hamilton khaki field

1 like

Juist. Ik vind de Tissot Visodate Heritage prachtig! Maar helaas verder niemand aan wie ik het allemaal heb laten zien… ze vinden het te netjes en voor iets oudere mensen. Ps: ik ben 26.

2 likes

Hahaha… soms is het makkelijk, meestal niet…:grimacing: :relaxed:

1 like

Het gaat erom wat jij vindt beste kerel! :relaxed:

Je koopt een horloge voor jezelf, niet voor een ander. Daarnaast is dit horloge overigens best populair onder jonge horloge liefhebbers.:sunglasses:

8 likes

Hamilton khaki field Vind ik dan net weer iets te klein. Ik zoek een ‘normale’ afmeting!

Dan kan dit topic dus toch dicht. Onze mening doet er niet toe :wink:

1 like

De khaki field Is er ook in 42mm.
Bij Hamilton heb je ook nog de jazzmaster vieuwmatic in 44mm uitvoering

1 like

Klopt ook.:relaxed: Hij vraagt er hier om. Krijgt eerlijk antwoord. Zegt vervolgens zelf dat hij die Visodate ook “prachtig” vindt…

1 like

Wellicht met een beetje zoeken, de Hamilton Jazzmaster daydate…40mm

Deze is het absoluut waard om 100.- op je budget te gooien.

9 likes

Wow! Wat kost deze en waar te koop?

1 like

Ik zou adviseren is te google op de horloges van Hamilton. Je hebt bv de webwinkel van bouwman om maar iets te noemen

1 like

Het zijn geen automaten…maar mogelijk toch een alternatief…

De Bulova Moonwatch, zet je hem zelf op een mooie leren band. €350-€400

Een van de Vratislavia modellen…
€200

Anders moet je…als automaat een must is…in de Seiko collectie kijken. Maar die hebben vaak weer geen saffier.

3 likes

https://www.boumanonline.nl/horloges/hamilton-jazzmaster-day-date-auto-1-h32505751

En ook bij bijv. De Bijenkorf…

1 like

Dank. Reden dat ik saffier wil is dat het glas van mijn andere twee horloges diep gekrast is.

1 like

Dank je! Top horloge.

1 like

Dank je!