Mag ik zeggen dat ik je wensenlijstje een beetje summier vindt? Beetje een lekker achteroverhanglijstje, mag ik het op een presenteerblaadje. Ga eens zelf zoeken man!
Het is een horloge forum!
Een F O R U M !
Als niemand meer iets mag vragen hier “omdat ze het zelf maar uit moeten zoeken met Google” dan zou het hier een saaie boel worden!
Who the hell cares? Jij moet ermee om de pols lopen.
Als je aan zou komen met een standaard plakmerkje dan zouden ze het allemaal wél kunnen waarderen. Laat je niet leiden door andermans’ slechte smaak.
Helemaal prima Jaroen, maar mag de zoekopdracht een ietsiepietsie concreter zijn? Een forum vraagt actie van twee kanten. Een prijs, automaat en saffier roepen is Janpoepmakkelijk en lui. Bedenk zelf een beetje een richting.
O ja, ik zou het bijna vergeten: budgetten zijn er om opgerekt te worden !!!
Wat dacht je hier dan van? Seiko Sarx033, mét saffier!
Ook in het zwart beschikbaar. Sarx035.
Genoeg fotomateriaal op het web te vinden…
Ok ok je hebt wel een beetje gelijk!
Iets meer detail had best gemogen maar je formuleerde het zo onaardig!
"Ik zoek een horloge van 500 euro. Wat zijn de opties?"
Ik zit al weken te kijken en ben tijdens mn zoektocht alleen de tissot heritage tegengekomen. Als dit je stoort, … dan op naar een andere forum!
Je hebt als eis nieuw staan… Maar bekijk ook eens hier in het blauwe stuk wat voor moois er staat 2e hands. De meeste liefhebbers zijn erg zuinig op hun horloges en je koopt ze voor de staat die je er zelf ook na een week dragen van krijgt. Alleen hebben zij het gat tussen 700-800 euro en jouw budget gedicht…
Voorbeelden:
geen saffier, maar seiko glas krast echt niet zo snel…
De visodate en de cocktail samen binnen je budget zo ongeveer
Wat ben jij een bullebak zeg…
Wat vriendelijkheid mag ook wel voor een nieuwkomer!
42mm. en 3mm dik saffier.
Ik zou naar Paul luisteren als ik jou was
zeg Paul, ik vind dit wel een mooi lijstje. Kun je dat niet wekelijks maken, soort samenvatting van wat er nog allemaal te koop staat ?
Ja dat zou wel heel makkelijk zijn😉…Er is al eens voorgesteld door iemand dat als je horloge verkocht is dat je zelf je horloge naar het verkocht gedeelte kan zetten…Nu zit ik vaak te kijken en staat er in de reactie gereserveerd of verkocht🙃
simpel… moet je het alleen wel met hardlex doen.
Neen, jij niet maar Hlgs recent wel…
Hoe was jou begin als horloge liefhebber? Wist jij direct welke modellen er waren en hun namen enz?
Behandel uw medemens zoals je zelf behandeld wil worden, met respect, maakt het leven een stuk aangenamer.
Kijk eens hiernaar de Presage SRPB043.
In echt komt ie niet zo blauw over. Hangt van de lichtval. Zilver tot lichtblauw. En de grotere “cupcake” kroon, maakt het moderner. Klassiek modern. Mooie combi voor een 26 jarige horlogeliefhebber.
Datzelfde geldt voor de Archimede Klassik 36mm BiC. Of de 39mm unicolor. Die extra 100 Euro geeft je buiten dat ook nog de Hamilton 38mm Intramatic.
Maar binnen budget kun je ook dit soort dingen gaan doen:
De sarx, sarb en presages zijn niet van de lucht.
Kijken, kijken, lezen, neus tegen de etalages, weer lezen.
Internet bestond toen nog niet.