Horloge tot €550,-

Ik heb op mijn beide duikers een leren band :slight_smile:

En deze?

3 likes

Beste Hlgs,

Ga er maar gewoon vanuit, dat je van de Hamilton never spijt gaat krijgen.
Pablo1971 heeft imho de juiste inzichten en advies aan je betoond.

Veel draagplezier !

Meeste is al gezegd, ik zou ook gaan voor Hamilton, Tissot of een mooie aanbieding van Longines of Alpina.

Bijvoorbeeld deze heeft een goede match met wat je vraagt:
https://www.altstadt-juwelier-shop.de/uhren/alpina-uhren/alpina-alpiner-herren-automatikuhr-al-525s4e6.html

Hamilton Tissot Seiko :grinning::+1:

1 like

Is dit de SNZG09K1 ?

Tissot prs 516 heeft het allemaal!

2 likes

SNZG13 ( er zit dus een stalen band bij ) saffier in laten zetten.

OK bedankt.
Mooi horloge. Gekocht bij Rob?

@Canis
Gekocht ergens in Berlijn, later naar Rob voor het saffier.
Ik had het hardlex gebroken en heb toen voor saffier gekozen.
Het is een fijn horloge met goede specs dat eigenlijk overal bij past.
Behalve bij jaquet, rok en grand gala :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Alle horloges horen op lederen banden. Als je er dingen mee doet die het lederen bandje beschadigen, koop dan periodiek een nieuw lederen bandje. :slight_smile:[quote=“drex, post:48, topic:134462”]
SNZG13 ( er zit dus een stalen band bij )
[/quote]

Wel een stalen band die behoorlijk khudt met per0n is. Het moet gezegd. Verder zijn die Seiko field horloges bomb-proof, maar wellicht is het voor een beginneling niet zo’n aantrekkelijk verhaal om in de mods/monsterwatches te duiken. Dat hangt van de beginneling af, dat wel.

Hamilton Khaki is al ter sprake gekomen en wellicht een idee voor de non-modders.

De H70455533 bijvoorbeeld. 38mm, Saffier, H-10 ETA gebaseerd uurwerk met 80 uur power reserve, die lopen zeer strak in mijn ervaring, 100m WR, allemaal dikke prima, zonder te hoeven modden voor 450 Euro. :slight_smile:

1 like

Bij Tissot Viso date denk ik steeds aan de Certina DS1, maar ik merk nu dat die net boven je budget uitkomt. Maar die bestaat al een tijdje en is mogelijk te vinden met een korting.

In verschillende versies beschikbaar, ook een limited. Ik val voor die met het dial dat in 4 verdeeld is. SUCCES.

Wat weet jij daar van?
Heb je er een?
Dus hou voortaan je snufferd als je er geen verstand van of ervaring mee hebt.
Ik kan zeggen die band is uiterst comfortabel.
Maar ja, je hebt wel gelijk, het is een erg goed horloge voor de prijs.
Daar kan niks van af, zelfs voor 700 pieken meer niet.

Ja ik heb daar ervaring mee. Het zijn goedkope rammelbanden met blikken end links.

Ik weet niet wat jouw probleem is, maar ik droeg al Seiko’s foerdast do skiete koest. :grinning: dankewol

Hallelujah!! :raised_hands: