Horloge uitwisselen?

We hebben het nu over horloges he :upside_down_face:

2 likes

Een collega-liefhebber/verzamelaar die ik ken zou er best een meekrijgen van mij naar een GTG. Een avondje naar de club of op vakantie is een ander verhaal

Eindelijk een horloge dat ontworpen is om met de mode trends mee te gaan.
‘Tijdloos design’ betekend niets anders dan dat de inspiratie voor nieuwe ontwerpen op is.

2 likes

inderdaad, en wie zijn wij om te twijfelen aan de succesvolste designers uit de modewereld? die kunnen echt wel zon simpel horloge in elkaar steken.

Of ja, ontwerpen, het produceren wordt dan weer uitbesteed aan de kundige handjes van de chinese kinderen, die hierdoor van de straat gehouden worden en van een inkomen worden voorzien.

win. win. win.

2 likes

Horloge uitwisselen?

image

Euhhh Neen!!

3 likes

Eerlijk gezegd: Als ik iets leen krijg je het gegarandeerd exact zo terug als ik het ontving. Waarschijnlijk schoner. Want ik ben opgevoed met het idee dat je andermans spullen moet respecteren. Anders zie ik het als een ereschuld om dingen recht te breien moest er iets fout gaan.

Dus grappig genoeg ben ik ondanks mijn neighing tot wabi-sabi zeer wel te vertrouwen met geleende zaken.

Dat hangt helemaal van jouw vrouw af. De mijne is leuk. Kortstondige ruildeals kan ik me wel indenken, ik moet allen mijn vrouw meekrijgen. Maar plezante vreemde madammen mogen best met mijn vulpen pielen, daar schaam ik m’n eige niks nie veur.

Of je je vrouw helemaal zo terug zou krijgen als je haar afleverde, daar doe ik geen uitspraken over. Het ruikt altijd een beetje, Henk. Da weddegij ook.

hqdefault[1]

4 likes

:thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking:

Hier precies van hetzelfde: uitgesproken nonchalant met mijn eigen spullen, zeer zuinig op de spullen van een ander. En hetzelfde (in ieder geval het laatste stuk) geldt ook voor mijn vrienden. Mensen die geen respect hebben voor andermans spullen blijven gek genoeg nooit heel lang vrienden van me. :man_shrugging:

3 likes

Als je iets leent en je veroorzaakt schade, dan vergoed je de kosten. Dat lijkt me niet meer dan logisch toch?

2 likes

Mijn ex vrouw had een Russische vriendin die kwam logeren. Dit was minder spannend dan het klinkt. Summa summarum: Ze verneukte m’n douchekraan omdat ze niet begreep hoe hij werkte, en ging dat toen ontkennen. Er waren tegen die tijd al meerdere dingen voorgevallen, dus heb ik haar in niet mis te verstane woorden de waarheid verteld, om haar vervolgens bij kop en kont het huis uit te sodemieteren. Ze moest huilen. Mijn vrouw was kwaad op me.

Kijk, als iemand per ongeluk iets kapot maakt is het zaak om daar gewoon sorry voor te zeggen en dan aan te bieden om het te fixen. Op dat moment zal ik de eerste zijn die er geen punt van maakt, en zal ik ook de compensatie laten schieten als die persoon minder doekoe heeft dan ik. Maar als je willens en wetens gaat liegen houdt het bij mij allemaal heel erg abrupt op.

Mijn opvoeding heb ik niet op alle fronten ter harte genomen. Mijn moeder is een gereformeerde bonder, van huis uit, en ik ben een hedonistische flierefluiter. Sorry mam.

5 likes

Mensen mogen mijn G-Shock lenen en daar houdt het wel mee op! :innocent:

Haha nondeju, wat een mafklapper ben jij eigenlijk.
Op de juiste manier, wel te verstaan.

I approve :sunglasses:

3 likes

Doet me denken aan ‘Papa’ van Stef Bos.

Ik heb een goddeloos geloof
En ik hou van elke vrouw
En misschien ben ik geworden
Wat jij helemaal niet wou
Maar papa, ik lijk steeds meer op jou

Mooi!

GVD ik ga er even eentje wegpinken.

3 likes

Mijn pappa was misschien ook niet helemaal wat moeder wou. :grin: Topvader, laat ik daar helder over zijn. Ik mis de goede man bijna dagelijks, ook na veertien jaar nog.

2 likes

En ik bedenk me net dat een bekend forumlid mijn NA heeft opgehaald en daar een dikke week op mag passen
 Ik huiver nu al van de beelden met de kleurige banden en nato’s.

3 likes

Afgelopen weekend feestje op een jacht in Ibiza. Toen mijn Breitling voor 2 dagen geruild met een Richard Mille. :sunglasses:

https://www.ad.nl/bizar/zakkenroller-op-ibiza-aan-de-haal-met-peperduur-mclaren-horloge~a4116270/

1 like

Zal wel niet de Russische vriendin uit je dromen zijn geweest :innocent:

Zo gauw als ik extreem zuinig tracht te zijn op mijn horloge vliegen de krassen erop :sweat_smile:

2 likes

Sommige van mijn horloges draag ik alleen maar in het najaar en in de winter. Onder een overhemd met lange mouwen en een colbert. Nee, dus. Uitlenen, ik moet er niet aan denken.

afbeelding

Wat hoop ik dat jij zegt, geen probleem hoor :grin:

1 like

Moet zeggen dat het nog niet bij me is opgekomen om een horloge uit te wisselen.
Wel enkele keren dat iemand iets wil passen. Mocht de vraag komen, dan zou het antwoord per persoon kunnen verschillen.