Horloge uitwisselen?

Enerzijds zou ik direct willen ‘aanbieden’ om even een weekje een Globemaster/Nautilus-swap te doen, maar ik weet nu al dat ik me, met het oog op krassend e.d., bijzonder ongemakkelijk zou voelen met een dergelijk horloge van iemand anders om de pols.
Dus je hebt pech, sorry. :man_shrugging:

2 likes

Nee. liever niet.
Als er wat mee gebeurt, moet ik m’n mattie gaan vragen honderden/duizenden euro’s te vergoeden.
Dat kan nooit fijn voor de vriendschap zijn.

Dvd’tje kan je lenen of zo ja. Geld ook wel.

Ik doe het wel eens met mijn broertje wanneer we uit eten gaan oid. Hij een Rolex man ik een Omega man. Krijg dan ook vaak te horen van de personen aan tafel dat een Rolex mij niet staat. Buiten dit soort taferelen om waar er max 3 meter tussen mij en mijn horloge zit zou ik het niet zo snel doen.

Is hier behoefte aan wat uitwisseling?
Heb weinig moeite om bijvoorbeeld eens de sarb033/035 of casio GMW-B5000D-1ER of skx007/009 lenen aan de liefhebber.
Welliswaar geen PP, JLC, Rolex etc. geweld, maar je kunt niet alles hebben toch?

#MeToo … aan mensen die ik vertrouw en mocht er onverhoopt iets misgaan, we hebben allemaal een WA verzekering volgens mij. Boeken uitlenen, daarentegen, doe ik niet meer. Die krijg je nooit meer terug. :wink:

2 likes

@Jurk heeft ooit mijn DJ meegenomen op vakantie. Ik denk dat ik dit jaar zijn pepsi mee ga nemen naar Curaçao. Het moet wel van twee kanten komen natuurlijk.

Edit: moet jij niet BBQ-en?

3 likes

Haha dat klopt. Ik heb idd je DJ meegenomen op vakantie. En niet zomaar een vakantie! mijn roadtrip door Europa met de MX-5. Helemaal in stijl.

Je bent zuiniger met je horloges dan ik, dus ik denk dat de Pepsi in goede handen bij je zal zijn.

Klopt helemaal gelukt. Visite net weg. Biefstuk spiesjes, burgers en varkensaté was prima.
Nu nog ff een Whiskey op de bank.

3 likes

Hell no! Nobody touches my watches except me…:sunglasses:

O ja. Had je niet speciaal een kofferbak beschilderd?

1 like

Klopt. Die heb ik nog steeds, Die hangt in de schuur. Ik had twee kofferdeksels. En die van de roadtrip heb ik beschilderd en stickers op geplakt van de plekken waar ik ben geweest.

Proost dan maar :+1::+1:

4 likes

Proost @SAT ruman!

2 likes

Mhhh leeg! Even bijvullen :stuck_out_tongue_winking_eye::+1::+1:

1 like

Oh sorry… foto van het verkeerde glas gemaakt.

5 likes

:joy::joy::joy::ok_hand::ok_hand:

Grappenmaker :ok_hand:

1 like

Ik bedoel dat ik vrees heb om schade aan andermans spullen te veroorzaken.

Fifferen is 1 richtingsverkeer :wink:

2 likes