Horloge verkoop ging bijna mis. Pas op!

Misschien wordt het hier niet gewaardeerd maar ik dacht ik deel het toch nog even:

Ik heb een Rolex 1675 gmt op marktplaats staan belt een gozer me zaterdagavond voor. Zondag hebben we weer contact en komen we tot een akkoord voor bedrag X. Hij wil hem perse op komen halen en contant betalen (niet vreemd). Moet echter wel gebeuren op zijn locatie ergens in Den Haag. Dus ik zeg joh dat gaan we niet doen enkel op mijn vaste plek anders niet. Afgelopen week nog vaak sms contact.

Wordt ik net door z’n vader gebeld dat die de mobiel van z’n zoon heeft gepakt en dat zijn zoon me wilde beroven en op het slechte pad is…

Het gaat om ene Daniel vermoedelijk uit Den Haag al gaf zijn vader aan dat zijn zoon niet echt Daniel heet…

5 likes

pffff gelukkig goed afgelopen…

Bizar

Ik zet nooit mijn telefoonnummer op MP bij dit soort transacties. Eerst ff lekker mailen…wat verifieerbaar info opvragen en daarna kunnen we bellen.
Lopen er genoeg rond die je al voor een fractie vd waarde je willen overvallen.

4 likes

Nou zeg heb je nog geluk gehad .

Niet dat ik een Rolex te koop heb, maar dit sort berichten waardeer ik zeker!

1 like

Wat een prachtige vader, respect dat hij je waarschuwde voor zijn zoon!

4 likes

Discutabel…eerder gefaald als vader denk ik dan :confused:

1 like

Nee… wel goed dat je het deelt. Je weet maar nooit. Apart dat er op deze manier gewerkt word, gelukkig is het (voor jou!) goed afgelopen.

Ik kan mij totaal niet vinden in deze opmerking! Er zijn zoveel factoren die te maken hebben met waarom zijn zoon dit pad is opgegaan, afgaande op de reactie van zijn vader denk ik dat die factor het minste meespeelt…

12 likes

Ook niet helemaal eens. Vader had het er ook behoorlijk lastig mee. Vond het nog bijna sneuer voor hem dan voor mezelf :wink:

2 likes

Als mijn nog 2 thuiswonende zonen zich bezig houden met zoiets verschrikkelijks als overvallen plegen…hebben ze toch wat opvoeding gemist.

Tijdje terug bij RTL late night Yesr of hoe die ook heet …ja had vroeger wat berovinkjes ed uitgespookt…alsof dat de normaalste zaak van de wereld is. Mijn god denk ik dan…

2 likes

Der zullen veel vaders zijn die het pijn doet bij het lezen van jou bericht.

2 likes

Ietsje kort door de bocht…

1 like

Ik hoop niet dat jullie kinderen bij mij in de buurt wonen…

3 likes

Dat hoop ik ook!

1 like

Wie denk je wel dat je bent? Jouw reacties hier doen vermoeden dat je aan fatsoen ook nog wel het een en ander kunt leren :-1: . Duidelijk ruimte voor verbetering :scream:

3 likes

Tuurlijk…jij zegt het…
Spuit11…

Blijkbaar heel normaal hier…overval plegende zoontjes. Nou ik vind dat niet normaal en is mijn goed recht dit te vinden.
En hier laat ik het ook bij.

3 likes

Gelukkig alles is goed gegaan.
In sommige steden in de VS lokale Politie heeft bijzondere area voor internet aankoop die gemonitord worden…niet een slechte idee.

3 likes

Allen:

Ik heb met goede intentie mijn post geplaatst. Maar als het dan moet afglijden naar een topic waarbij mensen denken wat over de opvoeding van een ander te kunnen zeggen?

5 likes