Horloge verkopen.. bank of cash?

Hoi

Ben van plan een horloge te verkopen. Nu is m’n vraag of ik de deal cash moet doen volledig zoals de koper voorstelt of een deel via bank. (Het betreft een Speedy).

Mvg

3 likes

Wat voor jou het meest vertrouwd voelt…

4 likes

Lijkt me niks mis met cash toch? Wel even kijken of de biljetten echt zijn uiteraard

3 likes

Dat is tussen jou en de koper

Als je het geld hebt is het toch ok
Cash of via bank
Wel even checken op echtheid

2 likes

Hoop gedoe en moet je weer storten. Zou ook niet m’n voorkeur hebben

Je kan ook een tikkie sturen, weet alleen het maximale bedrag niet

Eur 750 per keer…max eur 2500 per dag.

Bij bank afspreken en dan cash meteen storten. Veilige omgeving en geen gedoe met echtheid geld of hoop cash mee moeten sjouwen over straat.

15 likes

Met wat controleren jullie? Met zo’n detectiepen?

Haha ja bij me thuis…

1 like

Er zijn weinig mensen die even €3000 cash neer kunnen leggen voor een horloge. Dus ik zou daar wel voorzichtig mee zijn. Verschil voor mij zou zijn als je het hier via het forum verkoopt aan een betrouwbare koper. Dan zou ik mij geen zorgen maken. Wellicht even afspreken in een bank? Meestal is er een tafel waar je rustig kunt zitten en kletsen. Daarna storten, zodat je er 100 procent zeker van bent dat het echt is en zodat je niet met 3000 euro over straat loopt. Succes met de verkoop.

5 likes

App “echt of vals”

1 like

Hoezo. Dat kun je toch gewoon pinnen? Kwestie van even de limiet verhogen en eventueel over 2 of 3 dagen verspreiden

1 like

2500 in 1x kan ook, weet niet precies de max.

1 like

Ik hoop dat je een grapje maakt. Je zou de eerste niet zijn die daar dan met Tie raps vastgebonden gevonden wordt, zonder geld en zonder horloge.

3 likes

“Bekende” op HF neig ik per bank overmaken (goede ervaringen met diverse hier!). Buiten HF en hoge bedragen dan inderdaad cash. Spreek meestal af op openbare plekken, cash is dan wel een dingetje en ongemakkelijk.

2 likes

Overdag afspreken in de hal van je bank. Hij kan zijn contanten meenemen en je kunt direct storten via de stortautomaat. Als er dan valse biljetten tussen zitten, valt het direct op. Bijkomend voordeel is dat de omgeving van een bank vol hangt met camera’s.

3 likes

Mee eens; als het onbekenden betreft is een bank of vd Valk hotel oid een goed idee.

Je kunt van die stiften kopen bij o.a. de Bruna waarmee je biljetten op echtheid kunt testen!

Het is iemand van het forum…