Horloge verkopen.. bank of cash?

Geld testen op echtheid allemaal weggesmeten geld, pen, uv licht, geldmachine.
steeds via bankoverschrijving, ik heb mijn les wel geleerd…

1 like

Deel je wijsheid aub

Als je gelijk stort, wordt echtheid pas achteraf gecontroleerd.
Alles wat niet echt is ben je kwijt.

Gewoon in natura laten betalen.

7 likes

Met spiegeltjes en kraaltjes of met wilde sex?

2 likes

Zo ook gedaan bij de verkoop van m’n oldtimer. Was ook nog een Belg, dus dan wordt het achteraf helemaal lastig als er iets niet klopt… Ging in goed overleg, niets aan de hand.

1 like

Ik doe meestal alle horloges cash , via overschrijving per bank allen als diegene dezelfde bank heeft zodat ik het direct bijgeschreven zie. Via t forum werkt vaak op basis van vertrouwen.
Kan me wel iets bij de koper voorstellen dat hij t niet ‘zichtbaar’ wil doen via de bank. Maar jij moet er jezelf goed bij voelen uiteraard :wink:

1 like

Via een “andere bank” zie je het ook, alleen een dag later.

Nee, dat kan ook dezelfde dag nog, en binnenkort direct

Als het een serieuze gegadigde betreft die eerlijk wil handelen zal hij geen moeite hebben af te spreken bij een bank waar je het geld meteen in de afstortmachine kunt gooien… als dat problemen geeft en lastig lastig voor die persoon moeten er alarm belletjes gaan rinkelen zou ik zeggen.

Ik heb het op die manier al een paar gedaan wat prima werkt! En als men dat niet wil… ook prima! #nodeal

1 like

Ik zou cash doen…

3 likes

Adil, bij jou zou ik het niet eens natellen.

1 like

Bedankt voor de compliment. Dat heb ik ook bij jou. :ok_hand:t3:

Bij een Tikkie zie je het ook meteen, ongeacht welke bank het is.

Maar tot €750 mogelijk :wink:

1 like

Nope, mijn Seamaster via Tikkie gekocht. Die was geen 750. Verkoper had Rabo of ING, ik weer een ander.

1 like

@royke74 @Vinner

Ik heb echter geen idee hoe het zit met andere tikkie soorten. Onder andere de Rabobank heeft een soort gelijke dienst, onder een andere naam uiteraard.

1 like

Jij en @Brambo zijn zo leuk samen :blush:

5 likes

Mijn bank heeft een betaalverzoek met een limiet van 1k; ook hier zie je meteen of het is bijgeschreven.

1 like

Als je de koper op voorhand al niet vertrouwt, zou ik 'm niet thuis uitnodigen…

Koper wil bij voorkeur contant betalen…? Bij een bankkantoor dan, bij voorkeur je eigen bank.

Als hij daar niet mee instemt… Next!