Ik word binnenkort 18 en heb momenteel al een collectie van een aantal wat goedkopere Seiko en Casio horloges. Nu wil ik voor mijn 18e verjaardag echt een keer uitpakken en heb ik gewerkt voor een horloge in het wat duurdere segment (3000 euro max maar mag ook goedkoper). Het liefste wil ik natuurlijk een horloge uit mijn geboortejaar 2005, maar dat is niet van noodzaak.
Mijn vraag is dan dus ook, welk horloge zouden jullie aanraden aan een 18 jarige?
Cool man! Voor €3K kan je een heleboel leuke horloges uitzoeken. In deze prijsklasse zou ik eens gaan kijken bij Tudor, Longines, Oris of de quartz modellen van Grand Seiko. Gebruikt zou een Omega Seamaster misschien ook wel moeten lukken. Gewoon lekker rondkijken en genieten van die oriëntatiefase! Ben benieuwd welke het gaat worden.
Ik zie het, na zelf ook al eerder wat georiënteerd te hebben viel mij de BB58 serie van Tudor ook onmiddellijk op, prachtig horloge in ieder geval @Ipa1968!
Weet je dat een automaat elke (laten we zeggen) 5 jaar op een onderhoud moet en dat je dit 300 euro of meer kost?
Gewoon dat je het weet.
Ook zal dergelijk horloge waarschijnlijk minder accuraat lopen dan een quartz.
Succes met je zoektocht.
BTW, sportief en duiker: Sinn UX (quartz) met een extra harde Tegiment behandeling als je er voor betaalt. Je hebt dan wel degelijk materiaal in je handen, het is echte duiker ontworpen als een tool watch en dat zie je eraan (dus verwacht geen
bling uitstraling)