Deze, uit het blauwe gedeelte.
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-ongedragen-tissot-heritage-banana-centenary-edition/457883/5
Let wel, deze is de 36 mm versie. Maar inderdaad een Omega Seamaster Professional 300m in quartz of een Aqua Terra
Zwitserse Fortis F-41
Helemaal nieuw, met een heerlijke stevige stalen band.
200 meter waterdicht met 5 jaar garantie (ook op waterdichtheid).
Ook in zwart;
Of je koopt net als ik een mooie Squale, een Tissot PRX en een Hamilton Khaki Field en dan hou je nog geld over😁
Inderdaad over het hoofd gezien dat het de 36mm is, maar groter formaat moet ook te doen zijn.
Ik zou eens bij Nomos op de site kijken, genoeg club modellen die binnen je budget vallen. Een licht gebruikte Ahoi, zou ook nog moeten kunnen.
Misschien dan ook best de polsmaat weten
Eerste waar ik ook aan dacht de bb58, andere opties……die je hagelnieuw kan kopen (een tweedehandsje voor zo’n bijzonder moment is ook wat….):
longines hydroconquest 39
oris aquis 39
Sinn 556 (super all rounder en ook 200m wr)
Succes…benieuwd wat het gaat worden!
Dat is inderdaad wel handig🙂. Mijn Ahoi(zie foto) is 40mm op een pols van 17cm. Maar er is ook een 36mm variant van
Zal ik doen, heb er hard voor gewerkt dus dan mag het ook wel!
Tuurlijk man, zeker waar!
Leuk man dat je spaard hebt voor een mooi horloge, zijn al wat opties voorbij gekomen hierboven. O.a de BB58 prima horloge als duiker.
Maar zou even @Munkel een pb sturen, die verkoopt nieuwe Rolexen onder de 3 k . Wens je iig veel succes in je zoektocht
Misschien ten overvloede maar stap ook eens gewoon bij wat AD’s binnen, ga wat passen en kijken waar je een klik mee hebt. Je hebt echt geen verplichting om gelijk wat te kopen
Tag Heuer Aquaracer!
Ik weet dat er niet veel fans zijn, maar Bell & Ross heeft ook wel aanbod voor dat bedrag. Respect hoor dat je zoveel bij elkaar gesprokkeld hebt!
recent gepast. Het is een mooi ding. Deze oliegevulde vraagt circa iedere 8 jaar een nieuwe batterij en beurt/ oliewissel van €275. Retourtje verzenden naar Sinn kost rond de €100. Je bent 'm op dan (momenteel) ook nog eens maanden kwijt.
Er staat er één al maanden - ik vermoed ivm bovenstaande reden - een exemplaar in het blauw met 5 jaar op de teller sinds diens laatste beurt.
Geweldig mooi, uitstekende kwaliteit, een merk met mooie heritage en gewoon nieuw binnen budget! Ik zou het wel weten…
Een Minase, is die niet te vinden voor rond de 3k?
Ik denk dat ze nu zelf bij nomos ook achtergekomen zijn dat de lugs wel erg lang zijn, hopen dat ze het aanpassen met een nieuwe model. Schitterend zijn ze wel maar de lug to lug is te groot zeker gezien de diameter.
Ja bij suède of lederen bandjes valt het ook altijd op hoe lang ze zijn. Jammer want het zijn heel mooie horloges die bij veel gelegenheden te dragen zijn.